جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟-راهبرد معاصر

جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟

به گفته یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت کار موظف است که تا بهمن ماه مشمولان جدید سهام عدالت را شناسایی کند. چه کسانی به لیست سهامداران سهام عدالت اضافه می‌شوند؟
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۱۴ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 03
کد خبر: ۷۲۸۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

به گزارش راهبرد معاصر حدود ۴۹ میلیون نفر از جمعیت کشور سهام عدالت دارند، اما متقاضیان بسیاری هستند که معتقدند دولت باید به جاماندگان سهام اختصاص دهد.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با تجارت‌نیوز از اختصاص سهام عدالت به مشمولان تا دو ماه آینده خبر داد.

محمد صفائی دلوئی گفت: طرح اختصاص سهام عدالت به جاماندگان در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسید و از شهریور ماه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکلیف شد که مشمولان جدید را شناسایی کند.

به گفته او، وزارت کار شش ماه فرصا دارد تا جاماندگان اختصاص سهام عدالت را شناسایی کند. از آنجایی که از شهریور ماه به این وزارتخانه برای شناسایی مشمولان ابلاغ شده، مشمولان جدید در بهمن ماه مشخص می‌شوند.

این عضو کمیسیون اقتصادی در خصوص این که سهام عدالت جدید به چه کسانی اختصاص داده می‌شود؟ عنوان کرد: سهام عدالت جدید به همه روستائیان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانوارهایی که درآمد ماهانه کمتر از پنج میلیون تومان دارند اختصاص داده می‌شود.

همچنبن براساس اظهارات او، این لیست در بهمن ماه مشخص می‌شود و وزارت کار با همکاری وزارت اقتصاد باید منابع و سهام لازم برای مشمولان جدید را در نظر بگیرند.

تجارت نیوز

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعودکعبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
سلام بخداقسم میخورم نه سهام عدالت گیرفتم ونه ۱۰۰تومن معشتی بیکارم بادوتابچه واجاره نشینم دخترم کلاس دوم درس میخونه همیشه شرمندشون میشم بقرآن ۳۸سالمه هیچ برای بچه هام نزاشتم حتی اسبابازی ندارم بگیرم ازخدامیخام ازپولهاشامله نخودم بلکه بچه هام ممنونم اگه یک زه اهمیت بزارت به کسانی که هیچ ندارن وهمیشه شرمندی زن بابچه هاشون هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
خدا خیرتان دهد زودتر به خدا دستمان خالیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
قرار بود به شش دهک پایین بدن زدن زیرش .یعنی یه کارمند با خانواده 5نفره حقش نیست یک سهام عدالت داشته باشه
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
نگارش و حروف چینی افغانه
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار