درخواست رژیم صهیونیستی از بایدن درباره ایران-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

درخواست رژیم صهیونیستی از بایدن درباره ایران

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از جو بایدن خواست سیاست های دونالد ترامپ را در برابر ایران ادامه بدهد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 08
کد خبر: ۷۳۳۴۲

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از شبکه اسرائیل نشنال نیوز، الی کوهی وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا خواست که سیاست دولت فعلی این کشور درباره ایران را حفظ کند.

 

کوهن که با شبکه i24 news گفت و گو می کرد، گفت: هشت سال دوره باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به هیچ دستاورد سیاسی در منطقه نیانجامید. اما در مقایسه با آن، در دوره چهار ساله رئیس جمهور ترامپ، فعالیت قاطعانهای علیه ایران انجام شد.

 

او در این راستا ادامه داد: اگر می خواهید ثبات منطقه حفظ شود، اگر می خواهید معاهده های صلح پیش رفت بیشتری کنند، مهم است که این سیاست مقابل ایران ادامه یابد.

 

این وزیر صهیونیست با ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه و نام بردن کشورهایی از جمله لبنان، سوریه و یمن گفت: ایران هرجا می رود، مردم آنجا رنج می کشند./ ایسنا

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده