آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹/ فوت ۶۵ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹/ فوت ۶۵ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن اعلام شد که بر اساس آن 65 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 11
کد خبر: ۷۷۱۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. باید با توجه به فصل زمستان و امکان اوج گیری مجدد بیماری کرونا در کشور باید تمهیدات بیشتری برای جلوگیری از ورود به پیک جدید کرونا بیاندیشیم. طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در شهر‌های با وضعیت زرد نیز اجرایی می‌شود. با توجه به اینکه چند مورد کرونای انگلیسی در کشور پیدا شده باید پروتکل‌ها بیش از پیش رعایت شوند تا از بروز و اوج گیری کرونای انگلیسی مصون بمانیم. نرخ روند ابتلا به کرونا همچنان بالاست به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته 65 بیمار جان خود را از دست دادند.

 

۶۵ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند/214 شهر در وضعیت نارنجی و زرد

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نقش سفر‌ها و تردد‌های بین شهری در افزایش شیوع کرونا در کشور از مردم خواست تا در تعطیلات آخر هفته به سفر نروند.

 


سخنگوی وزارت بهداشت گفت:از دیروز تا امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند.


 سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند.

 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۷۵۱ نفر رسید.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۸۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت بیان داشت: ۳۷۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۹ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۹۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری ابراز داشت: براساس آخرین تحلیل‌ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

وضعیت کرونایی شهرهای ایران امروز 23 بهمن 99

وی اضافه کرد: شهرستان‌های عجب شیر در آذربایجان شرقی، اردستان در اصفهان، اسفراین در خراسان شمالی، گرمسار در سمنان، بافت در کرمان، پاوه در کرمانشاه، بندرگز و کردکوی در گلستان، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رودبار، رودسر، صومعه سرا و لاهیجان در گیلان، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران، بستک، بندرلنگه و قشم در هرمزگان، بهار، تویسرکان و رزن در همدان و ابرکوه در یزد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار