ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر + ساعت بازی پرسپولیس امروز ۱ اسفند ۹۹-راهبرد معاصر

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر + ساعت بازی پرسپولیس امروز ۱ اسفند ۹۹

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته دهم لیگ برتر خلیج فارس باید به مصاف گل گهر سیرجان برود. در ادامه ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر و ساعت بازی پرسپولیس در امروز ۱ اسفند ۹۹ را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 19
کد خبر: ۷۸۰۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته دهم لیگ برتر خلیج فارس باید به مصاف گل گهر سیرجان برود. در ادامه ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر و ساعت بازی پرسپولیس در امروز ۱ اسفند ۹۹ را بخوانید.


نکته ویژه این بازی بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان ، ستاره محبوب هواداران به فهرست ۱۸ نفره یحیی گل محمدی پس از رفع مصدومیت و آمادگی نسبی است.


تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت ۱۵:۴۰ در دیداری معوقه از هفته دهم لیگ برتر خلیج فارس باید در دیداری حساس به مصاف گل گهر سرجان برود.

 

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر

 ترکیب سرخ ها برای دیدار امروز به شرح زیر است:

حامد لک درون دروازه
مهدی شیری ، کمال کامیابی نیا ، سیدجلال حسینی و سعید آقایی در خط دفاعی

سیامک نعمتی ، احمد نوراللهی ، احسان پهلوان و میلاد سرلک در خط میانی
امید عالیشاه و وحید امیری در خط حمله برای سرخپوشان به میدان خواهند رفت.

 

ساعت بازی پرسپولیس و گل گهر

گفتنی است دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل گهر سیرجان امروز جمعه ۱ اسفند ۹۹ ساعت ۱۵:۴۰ در ورزشگاه سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

 

تیم فوتبال پرسپولیس عیسی آل کثیر را به دلیل محرومیت ۶ ماهه از سوی AFC در اختیار ندارد.

 

محمدحسین کنعانی زادگان که به دلیل مصدومیت در چند دیدار غایب بود ، پس از بهبودی و آمادگی نسبی به فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس بازگشته و نیمکت نشین است .

 

 تیم های گل گهر سیرجان و پرسپولیس در چارچوب یک بازی معوقه از دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت./ پارس فوتبال

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده