برانکو به دنبال طلسم شکنی در امارات-راهبرد معاصر

برانکو به دنبال طلسم شکنی در امارات

سرمربی کروات پرسپولیس امیدوار است در هفتمین بازی اش در زمین ثالث، بتواند به دومین پیروزی برسد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 07
کد خبر: ۸۰۱۴

به گزارش راهبرد معاصر ، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در امارات به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم درصدد هستند تا با کسب پیروزی همچنان به صعود امیدوار باشند.

 

در جدول رده بندی گروه چهارم مسابقات، نماینده عربستان با کسب ۳ امتیاز و همراه با السد قطر در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس با یک امتیاز قعرنشین است.

 

تقابل نمایندگان ایران و عربستان، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد و سرمربی کروات پرسپولیس امیدوارست در هفتمین بازی اش در زمین ثالث، بتواند به دومین پیروزی برسد. پیش از این پرسپولیس با برانکو ۶ بازی در زمین بی طرف انجام داد که تنها در یک مسابقه پیروز شد و آن هم برابر همین الاهلی بود.

 

در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی، قرمزها در امارات به مصاف الاهلی رفتند و خیلی زود با گل علیپور پیش افتادند اما اخراج کامیابی نیا، کار را برای سرخپوشان بسیار سخت کرد و در ادامه نماینده عربستان یک گل زد تا پرسپولیس در آستانه حذف قرار بگیرد اما سه تعویض طلایی برانکو یعنی مصلح، منشا و رسن بازی را برگرداندند و مصلح و رسن پنالتی گرفتند تا منشا و طارمی گل کنند و پرسپولیس را به نیمه نهایی بفرستند.

 

پرسپولیس در نیمه نهایی اولین شکست خود در زمین بی طرف را هم تجربه کرد. در روزی که ۵ بازیکن اصلی غیبت داشتند و روحیه تیم نیز در وضعیت مطلوبی نبود، اشتباهات سریالی بازیکنان باعث شدند تا الهلال ۴ گل به پرسپولیس بزند. سرخ ها همچنین سابقه ۴ تساوی در زمین بی طرف را دارند و حال سرمربی کروات پرسپولیس امیدوارست در هفتمین بازی اش در زمین ثالث، بتواند به دومین پیروزی برسد و طلسم شکنی کند.

تقابل نمایندگان ایران و عربستان، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار