جزئیات حذفیات ۲۰ درصد کنکور ۱۴۰۰ برای کرونا-راهبرد معاصر

جزئیات حذفیات ۲۰ درصد کنکور ۱۴۰۰ برای کرونا

حذفیات محتوای کنکور سراسری ۱۴۰۰ منتشر شد در ادامه جزئیات حذفیات ۲۰ درصد کنکور ۱۴۰۰ برای کرونا را می‌خوانیم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 March 27
کد خبر: ۸۱۹۴۸

به گزارش راهبرد معاصر، بنا بر اعلام سازمان سنجش کشور حذفیات محتوای کنکور سراسری 1400 منتشر شد. در ادامه فهرست  حذفیات ۲۰ درصد کنکور ۱۴۰۰ برای کرونا را بخوانید. 

 

 

 

 

 

وزیر آموزش و پرورش چند روز پیش از ارائه حذفیات محتوای کنکور به سازمان سنجش آموزش کشور خبر داده بود و امروز فهرست حذفیات کنکور سراسری 1400 منتشر شد.

 

سازمان سنجش آموزش کشور، حذفیات آزمون سراسری سال 1400 را منتشر کرد.

 

این حذفیات شامل قسمت هایی از کتاب درسی است که در آزمون سراسری سال 1400 نباید از آنها سوال طرح شود.

 

وزیر آموزش و پرورش هم چند روز پیش گفت: حجم کتاب‌های درسی برای امتحانات امسال تعیین شد و در سایت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام شده است؛ همچنین تغییرات و حذفیات کنکور نیز به سازمان سنجش اعلام شده است.

 

به گزارش فارس؛ علی محبی معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی نیز در این خصوص اظهار کرد: پیرو حذفیاتی که تحت تأثیر شیوع کرونا که پیش‌تر در خصوص محتوای کتاب‌های درسی به استان‌ها اعلام شده بود؛ حذفیات محتوای کنکور تهیه و به سازمان سنجش نیز اعلام شد.

 

حذفیات کنکور 1400 را می‌توانید دانلود کنید: حذفیات کنکور سراسری حذفیات کنکور سراسری

گفتنی است طرح ساماندهی کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی در نوبت بررسی است و در صورتی هم که امسال به تصویب برسد، به کنکور 1400 نخواهد رسید.

 

حذفیات کنکور ۱۴۰۰ منتشر شد

 سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار جدول حذفیات منابع کنکور ۱۴۰۰ بر روی سایت این سازمان خبر داد.

 

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: حذفیات آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ (قسمت‌هایی از کتاب درسی که در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ نباید از آن‌ها سوال طرح شود) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، تجربی و ... می‌توانند بخش‌های حذف شده منابع کنکور را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی http://sanjesh.org/ مشاهده کنند.

 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: قسمت‌هایی از کتاب درسی که در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ نباید از آن‌ها سؤال طراحی شود، شامل دروس مشترک کلیه رشته‌های متوسطه نظری، دروس اختصاصی رشته علوم انسانی، دروس اختصاصی رشته علوم و معارف اسلامی، دروس مشترک رشته‌های علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی، دروس اختصاصی رشته علوم است.

 

حذفیات کنکور 1400

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده