به گزارش راهبرد معاصر،  بعد از دستیابی به ٩ امتیاز و صدرنشینی در گروه که خیال شاگردان گل‌محمدی را برای صعود تا حد زیادی راحت کرده، آنها قصد دارند برای فرار از فشردگی بازی‌ها دست به تغییراتی زده و با چهره‌ای جدید برابر کوآ هند در بازی برگشت حاضر شوند.


اولین تغییر مربوط به اولین خط است و بوژیدار رادوشوویچ اولین حضور آسیایی خود را بالاخره تجربه خواهد کرد. بوژیدار که طی فصول اخیر همواره پشت سر علیرضا بیرانوند قرار داشت و شماره یک تیم ملی فرصت بازی در آسیا را به او نمی‌داد، اکنون در دوره حضور حامد لک و بعد از گلایه‌ای که یحیی در نشست خبری نیز نسبت به دریافت گلش برابر گوآ داشت، اکنون فرصت بازی آسیایی را نیز به دست آورده و باید دید چه نمایشی مقابل این حریف خواهد داشت.
در خط دفاعی نیز زوج سیدجلال حسینی و محمد‌حسین کنعانی زادگان در کنار هم حاضر خواهند بود و در سمت راست مهدی شیری و در سمت چپ نیز علی شجاعی اولین حضور فیکس خود در این فصل از رقابت‌ها را پی خواهند گرفت. بعد از اینکه وحید امیری و سیامک نعمتی زوج تهاجمی و غیرتخصصی دو سمت دفاعی پرسپولیس را شکل دادند باید دید اینبار شیری و شجاعی چه خواهند کرد.


در پست هافبک دفاعی نیز میلاد سرلک بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و البته سورپرایز یحیی سود بردن از محمد شریفی جوان و ناشناخته برابر گوآ هند خواهد بود. در سمت راست امید عالیشاه و در سمت چپ نیز مهدی ترابی برابر حریف به میدان می‌روند و احسان پهلوان، کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی تغییرات این پست نسبت به بازی قبلی مقابل این حریف خواهند بود.
زوج تهاجمی دیدار قبل بار دیگر در ترکیب اصلی حاضر خواهند شد و امیدوار خواهند بود برخلاف اولین تقابل با گوا هند اینبار موفق شوند تا نام خود را به عنوان گلزنان این بازی مطرح کنند.


یحیی گل‌محمدی با تفکری قابل دفاع و با پشتوانه صدرنشینی ٩ امتیازی تیمش، در چهارمین بازی در مرحله گروهی این فرصت را به دست آورده تا با ایجاد تغییراتی ۶ نفره، فرصت استراحت مناسبی برای شاگردانش شکل دهد و باید دید در این جدال شرایط برای او و تیمش به چه شکل پیش خواهد رفت./ورزش سه


ترکیب پرسپولیس مقابل گوآ
بوژیدار رادوشوویچ
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی زادگان
مهدی شیری
علی شجاعی
میلاد سرلک
محمد شریفی
امید عالیشاه
مهدی ترابی
شهریار مغانلو
عیسی آل کثیر