ایرانی ها تروریست هستند!-راهبرد معاصر
توهین جدید ترامپ

ایرانی ها تروریست هستند!

ترامپ در جمع خبرنگاران یک بار دیگر اعلام کرد ایرانی ها تروریست هستند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 21
کد خبر: ۸۶۵
به گزارش راهبرد معاصر؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بامداد چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در بيرون کاخ سفيد ادعا کرد: اگر شما نگاهی به ایران داشته باشید و اگر به آنچه که آنها انجام می دهند داشته باشید، آنها در حال حاضر یک ملت تروریست هستند!!
 
رئيس جمهور آمريکا بدون اشاره به وضعيت بغرنج حقوق اجتماعي و حقوق بشر در عربستان سعودي در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسيد آیا مسائل حقوق بشری را کنار گذاشته است؟ ادعا کرد : من اصلا این را نگفتم. اگر به ایران نگاه کنید، کافی است نگاهی به ایران بیندازید، اگر به اقدامات آنها نگاه کنید، آنها الان یک ملت "تروریست" هستند! البته باید بگویم که آنها الان در مقایسه با زمانی که من روی کار آمدم، بسیار بهتر شده اند! وقتی من به قدرت رسیدم آنها در مسیر بسیار بدی حرکت می کردند. صادقانه بگویم که در مقطعی ممکن است تحولات مثبتی با ایران رخ دهد. اما ما به وزنه ای برای ایجاد توازن نیاز داریم. اسرائیل نیز به کمک نیاز دارد. اگر ما عربستان سعودی را رها کنیم، این خطایی وحشتناک خواهد بود.

ترامپ اضافه کرد: اگر ولیعهد عربستان در کنفرانس بیست در آرژانتین حضور یابد، با او دیدار خواهد کرد.

ترامپ درباره پرونده قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری ریاض در استانبول گفت: سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) تاکنون به نتیجه قطعی و صد درصدی در مورد پرونده قتل خاشقجی دست نیافته است.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده