باشگاه استقلال علیه پیشکسوت آبی!-راهبرد معاصر

باشگاه استقلال علیه پیشکسوت آبی!

هیات مدیره استقلال مصوب کرده ناصر فریاد شیران از سمت خود در مدیریت آکادمی برکنار شود و در هیچ سمتی نیز نتواند در باشگاه استقلال فعالیت کند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 12
کد خبر: ۸۷۶۶۸

به گزارش راهبرد معاصر ابتدای فصل احمد مددی ناصر فریادشیران را به عنوان مدیر آکادمی استقلال جایگزین سعید مراغه چیان کرد اما اخیرا هیات مدیره استقلال در جلسات خود مصوب می کند ناصر فریادشیران از سمت مدیریت آکادمی باشگاه استقلال برکنار شود. به همین دلیل احمد مددی که خودش فریاد شیران را منصوب کرده بود به این فکر می افتد از فریاد شیران در پست دیگری مثل مدیریت اجرایی باشگاه استقاده کند اما پس از این که این خبر به گوش اعضای هیات مدیره می رسد آن ها مصوب می کنند ناصر فریاد شیران نه تنها نمی تواند مدیر آکادمی استقلال باشد بلکه این شخص اجازه هیچ فعالیتی در باشگاه استقلال ندارد.

 

امسال پس از انتصاب فریاد شیران انتقادات زیادی نسبت به مدیریت استقلال برای این انتخاب مطرح شد و فریاد شیران هم در مقابل این انتقادات فیلم هایی را از ورزشگاه امام رضا و برنامه هایش برای تیم های پایه استقلال منتشر کرد. شنیده می شود مدیر جدید آکادمی استقلال یکی از پیشکسوت ها خواهد بود. قبل از ناصر فریادشیران نیز سعید مراغه چیان کاپیتان اسبق استقلال مدیر آکادمی این باشگاه بود./منیبان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده