کد شارژ اضطراری ایرانسل رایگان-راهبرد معاصر

کد شارژ اضطراری ایرانسل رایگان

کد شارژ اضطراری ایرانسل برای مواقعی است که مشترک به هر دلیل قادر به خرید شارژ نیست  و از این طرق می تواند خط ایرانسل  خود را شارژ کند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 23
کد خبر: ۸۹۰۷۵

به گزارش راهبرد معاصر کد شارژ اضطراری ایرانسل یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین امکانات ایرانسل است و برای شرایطی است که شارژ خط ایرانسل تمام شده و افراد به هر دلیل امکان خرید شارژ ندارند. گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل  به دو روش قابل انجام است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. ذکر این نکته الزامی است که این امکان برای افرادی است که حداقل 3 ماه در شبکه عضویت داشته و هر ماه حداقل 10 هزا رتومان تراکنش داشته باشند.

در ادامه روش های دریافت  کد شارژ اضطراری ایرانسل بخوانید:

  1. روش اول و آسان تر آن است که کد #۸۱۵* را از سیم کارت اعتباری خود شماره‌گیری نمایید. بدین شکل پیامکی مبنی بر فعالسازی سرویس برای شما ارسال خواهد شد و شما می‌توانید از شارژ اعطایی استفاده کنید.
  2. راه دوم این است که اگر اپلیکیشن ایرانسل‌ من را بر روی گوشی خود نصب دارید، وارد آن شده و گزینه «شارژ اضطراری» (دکمه قرمز رنگ) را انتخاب کنید. بدین ترتیب بلافاصله شارژ مورد نظر به حسابتان منظور می‌شود.

 

 

کد شارژ اضطراری ایرانسل

 

نحوه دریافت شارژ اضطراری ایرانسل

  • فعال سازی با کد دستوری :

برای گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل در شرایط خاص که شما نمی توانید اقدام به شارژ کنید، ساده ترین روش استفاده از کد دستوری است که نیازی به اینترنت و یا سایر بسته های مربوطه ندارد و شما بصورت رایگان می توانید از آن استفاده کنید. اگر شما تصمیم به استفاده از این روش دارید، باید کد دستوری شارژ اضطراری ایرانسل  # 815 * را در قسمت شماره گیری گوشی وارد کنید و منتظر پاسخ ایرانسل باشید.

 

گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل

 

  • فعال سازی با ایرانسل من

اگر شما از مشتریان ایرانسل هستید، قطعا با برنامه ایرانسل من آشنا هستید که یک برنامه مدیریت حساب کاربری کامل و جامع است که شما می توانید با استفاده از آن اقدام به خرید شارژ، بسته اینترنتی، بسته مکالمه و.. کنید. اما یکی دیگر از قابلیت های این برنامه، فعال سازی چتر اضطراری ایرانسل است که برای استفاده از آن باید اینترنت داشته باشید. مراحل فعال سازی آن به شکل ذیل هستند؛

برنامه «ایرانسل من» را دانلود کنید.

در ایرانسل من عضو شوید.

از منو پائین صفحه، گزینه «شارژ مجدد» را انتخاب کنید.

در قسمت بالا، بر روی گزینه «شارژ اضطراری» را وارد کنید.

بر روی گزینه «درخواست شارژ اضطراری» کلیک کنید.

 

رمز شارژ اضطراری ایرانسل

 

 

اینترنت اضطراری ایرانسل

اگر وضعی پیش آمد که به جای اعتبار شارژ ، نیاز به بسته اینترنت دارید، با استفاده از سرویس اینترنت اضطراری می‌توانید در مواقعی که حجم یا مدت زمان بسته اینترنت شما به اتمام رسیده و نیاز فوری به اینترنت دارید، بدون نیاز به پرداخت آنی یک بسته اینترنت اضطراری با اعتبار یک‌روزه دریافت نمایید.

این سرویس فقط با استفاده از کد دستوری USSD فعال می‌شود. برای دریافت بسته اینترنت اضطراری، کد #۸۱۵* را از سیم کارت اعتباری خود شماره‌گیری نمایید.هزینه بسته به صورت اتوماتیک در شارژ بعدی از حساب و اعتبار شما کسر می‌ گردد.

 

جزئیات بسته های شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل

ایرانسل فقط یک بسته شارژ اضطراری دارد. وقتی از کد شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنید، مبلغ 500 تومان به شارژ شما اضافه می‌شود و دفعه بعدی که سیم کارت خود را شارژ می‌نمایید، مبلغ 550 تومان از حساب شما کسر خواهد شد.اما بسته‌های اینترنت اضطراری ایرانسل متنوع تر است و در جدول زیر می‌توانید تمام بسته‌های اینترنت اضطراری به علاوه هزینه آن‌ها را ملاحظه نمایید.

 

بسته اینترنت اضطراری          هزینه سرویس

50 مگابایت اینترنت اضطراری 1 روزه  1950

150 مگابایت اینترنت اضطراری 1 روزه               3000

250 مگابایت اینترنت اضطراری 1 روزه               4200

250 مگابایت اینترنت اضطراری 7 روزه               8800

اپراتور ایرانسل، علاوه بر سرویس شارژ اضطراری، خدمات متنوع دیگری از جمله کدهای دستوری، خرید بسته اینترنت، خرید شارژ ، سرویس پیام پیشواز و… به مشترکین خود عرضه می‌کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار