قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ + جدول-راهبرد معاصر
قیمت ارز امروز.

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت دلار در بازار امروز یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد و هر دلار به قیمت ۲۳ هزار و ۷۹۰ تومان فروخته شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 13
کد خبر: ۹۱۴۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ افزایشی بود و قیمت دلار ارز و یورو در صرافی‌ها نیز کاهش یافت. هر دلار به قیمت ۲۳ هزارو 790 تومان به فروش رسید و یورو نیز روند افزایشی داشت و هر یورو در بازار آزاد امروز ۲۳ خرداد به قیمت ۲۸ هزار و 890 تومان فروخته شد. در ادامه جدول قیمت ارز دلار یورو، تغییرات قیمت دلار در روز گذشته و امروز را خواهیم آورد.

 

لازم به ذکر است که نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

 

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز 22 خرداد 1400

در بازار ارز دیروز قیمت دلار ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان، قیمت یورو ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۴۶۰ تومان اعلام شده است.

 

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان، قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود، اما انتشار خبر‌های مربوط به مذاکرات هسته‌ای و ... باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

 

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می‌شود، نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی‌تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال ۲۳-۲۲ هزار تومان جا خوش می‌کند.

 

 در صرافی‌های بانکی قیمت دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۳ هزار و ۲۹۳ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۲ هزار و ۸۳۲ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۸ هزار و ۶۱۴ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۴۷ تومان اعلام شده است.

 

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

 

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

قیمت بازار آزاد دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت ها، نرخ واقعی فروش ارز توسط صرافان است و با قیمت‌های رسمی ارز سهمیه‌ای تفاوت دارد. ارز سهمیه‌ای ارزی است که هر فرد می‌تواند سالانه ۲۰۰۰ یورو (یا معادل آن) را از صرافی ملی دریافت کند. سهمیه‌ای که هر سال فقط یکبار به افراد داده می‌شود و قیمت آن همیشه از بازار آزاد کمتر است.

 

ارز قیمت (تومان)
دلار آمریکا 23,790
یورو 28,890
پوند انگلیس 33,990
درهم امارات 6,520
لیر ترکیه 2,860
ین ژاپن 219
دلار استرالیا 18,580
دلار نیوزلند 17,210
دلار کانادا 19,950
دلار سنگاپور 18,140
فرانک سویس 26,800
روپیه پاکستان 157
منات آذربایجان 14,310
کرون نروژ 2,890
کرون سوئد 2,895
کرون دانمارک 3,920
دینار کویت 79,750
ریال عمان 62,300
روبل روسیه 335
رئال برزیل 4,705
بات تایلند 775
افغانی 305
روپیه هند 329
یوان چین 3,760
رینگیت مالزی 5,870
لاری گرجستان 7,510

 

قیمت رسمی دلار و ارز امروز 23 خرداد

بانک مرکزی امروز (یکشنبه، ۲۳ خردادماه) نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشور‌های جهان را اعلام کرد که براساس آن به دلیل تعطیلی بازار‌های جهانی نرخ همه ارز‌ها ثابت ماند.


 امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۹ هزار و ۲۷۶ ریال و یورو ۵۰ هزار و ۸۱۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

برپایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۷۰۱ ریال، کرون سوئد پنج‌هزار و ۴۵ ریال، کرون نروژ پنج‌هزار و ۳۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۳۴ ریال، روپیه هند ۵۷۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۶۲۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۹۷۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۲۷۲ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۴۱۳ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

همچنین، هر دلار کانادا ۳۴ هزار و ۵۳۴ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۹۲۰ ریال، راند آفریقای جنوبی سه‌هزار و ۵۹ ریال، لیر ترکیه پنج هزار و ۱۴ ریال، روبل روسیه ۵۸۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۹ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۳۲۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۴۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۵۷ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۲۰ ریال، کیات میانمار ۲۶ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۶۶۴ ریال، یکصد درام ارمنستان هشت‌هزار و ۱۱۷ و دینار لیبی ۹ هزار و ۴۲۴ ریال تعیین شد.

 

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۶۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۵ هزار و ۱۱۶ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۰۴ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۷ هزار و ۶۱۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۳۲ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۵۱ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۵۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۹۴۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۲ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۸۸۶ ریال، سامانی تاجیکستان سه‌هزار و ۶۸۴ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۳ ریال قیمت خورد.

 

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

پیش بینی قیمت دلار و یورو و نرخ ارز

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال 23-22 هزار تومان جا خوش می کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده