جزئیات برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

جزئیات برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

جزئیات و اطلاعات برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دورای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 17
کد خبر: ۹۱۹۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح فردا ساعت 7 آغاز می‌شود و به گفته ستاد انتخابات وزارت کشور تا ساعت 12 شب روند رای‌گیری ادامه خواهد داشت.

 

در این دور از انتخابات، به صورت همزمان، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز برگزار می‌شود.

 

در انتخابات 1400، 59 میلیون و 310 هزار و 307 نفر واجد شرایط رأی دادن در کشور هستند که از این تعداد 29 میلیون و 980 هزار و 38 نفر مرد و 29 میلیون و 330 هزار و 269 نفر زن و یک میلیون و 392 هزار و 148 نفر رأی اولی هستند. سن قانونی برای رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قانون 18 سال تمام است./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار