شهاب حسینی بدون ماسک در یک مکان عمومی+عکس-راهبرد معاصر

شهاب حسینی بدون ماسک در یک مکان عمومی+عکس

شهاب حسینی از مهمانان آیین بزرگداشت عباس کیارستمی در موزه سینما بود، که به یاد این کارگردان سرشناس سینمای ایران و جهان، سخنرانی هم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۲ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 23
کد خبر: ۹۲۸۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، عصر روز گذشته (سه‌شنبه یکم تیر)، با حضور چهره‌های سینمایی و هنری، میزبان آیین بزرگداشت عباس کیارستمی بود.

شهاب حسینی که جایزه بهترین بازیگری از جشنواره فیلم کن را در کارنامه خود دارد، از جمله مهمانان و سخنرانان این مراسم بود.
 
شهاب حسینی بدون ماسک در یک مکان عمومی+عکس

عکس‌های منتشر شده از این بازیگر سرشناس نشان می‌دهد که او در بیشتر وقت حضور خود در موزه سینما، بدون ماسک است.
 

شهاب حسینی بدون ماسک در یک مکان عمومی+عکس

 

 

ماجرای ماسک پرحاشیه شهاب حسینی چه بود؟

 تصاویری از شهاب حسینی در آمریکا منتشر و ادعا شد که این سوپر استار سینما در حالیکه در ایران برنامه همرفیق را در حال ساخت دارد، برای تزریق واکسن به امریکا رفته و در آنجا واکسن کرونا را تزریق کرده است.

شهاب حسینی در پاسخ به سئوال در خصوص ماسکی که بصورت داشته، گفته است: «از ماشین که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل ماشین این ماسک بود که قبل‌تر ها، دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم.
 
شهاب حسینی بدون ماسک در یک مکان عمومی+عکس

از شهاب ماجرای واکسیناسیونش را پرسیدم. شهاب گفت: هیچ نیت قبلی و برنامه ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. به اصرار یکی از دوستان که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی ام می‌کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا شانس خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت، همیشه چیزی حدود بیست درصد واکسن اضافه در نظر گرفته می‌شود تا در صورت شکستگی یا اتفاقات غیرمترقبه، مشکلی برای جامعه هدف بوجود نیاید. پس از اتمام کار، مازاد را بین مردم عادی توزیع و تزریق می‌کنند. کل ماجرا همین بود. اتفافی که برای هر کسی می‌تواند بیفتد.

شهاب می‌گوید که آرزوی قلبی اش این است که شرایط واکسیناسیون با بهترین واکسن موجود برای هموطنانش در ایران بوجود بیاید و مردم بیش از این دچار خسارت و مصیبت نشوند. مخصوصا حالا که وعده داده شده در چند ماهه آینده شرایط واکسیناسیون عمومی در کشور بوجود بیاید و او امیدوار است که این وعده تحقق یابد.»
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده