روز و ساعت دیدار استقلال و سایپا-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

روز و ساعت دیدار استقلال و سایپا

استقلال در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سایپا می‌رود. در ادامه روز و ساعت بازی فوتبال سایپا – استقلال را با هم می خوانیم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۸ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 09
کد خبر: ۹۴۶۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر با بازی تیم‌های سایپا و استقلال آغاز می‌شود. این بازی قرار است روز شنبه ۱۹ تیر و از ساعت ۱۹.۵۰ دقیقه به میزبانی سایپا برگزار شود.

 

دیدار سایپا با استقلال جدال فراز کمالوند با فرهاد مجیدی است که چندی پیش به عنوان دستیار اول استقلال مشغول به کار بود. فراز بعد از بازگشت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا راهی باشگاه سایپا شد تا به عنوان سرمربی مشغول به کار شود.

 


گفتنی است پیش از شروع این بازی استقلال از ۲۶ دیدار ۴۷ امتیازی است و در رده سوم جدول ایستاده است. سایپا هم با ۲۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار گرفته است./فرارو

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار