احتمال تمدید تعطیلی کرونا در تهران وجود دارد؟-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

احتمال تمدید تعطیلی کرونا در تهران وجود دارد؟

تعطیلات 6 روزه تهران و البرز امروز سوم مرداد ماه پایان می یابد و احتمال تمدید تعطیلی کرونا در تهران غیر ممکن است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 25
کد خبر: ۹۶۵۴۶

به گزارش راهبرد معاصر، تعطیلات 6 روزه تهران و البرز که از تاریخ 29 تیر شروع شد تا پایان امروز سوم مرداد ماه ادامه دارد. خبری مبنی بر احتمال تمدید تعطیلی کرونا در تهران تاپایان هفته جاری منتشر شده بود که استاندار تهران اعلام کرد این خبر صحت ندارد و تمدید این تعطیلات غیر ممکن خواهد بود و از فردا چهارم مرداد ادارات و دستگاه های دولتی به روال عادی باز خواهند گشت.

 

 

احتمال تمدید تعطیلی کرونا در تهران وجود دارد؟

تکذیب تمدید تعطیلی کرونا در تهران

 

محسنی بندپی استاندار تهران در خصوص اینکه آیا تعطیلات کرونایی تهران افزایش خواهد یافت یا خیر، بیان داشت: برقراری تعطیلات به دستور ستاد ملی کرونا انجام می‌شود و بعید می‌دانم که تمدید شود.

استاندار تهران درباره احتمال تمدید طرح تعطیلات کرونایی و نیز آمار واکسن‌های تزریق‌شده تاکنون در تهران توضیحاتی داد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به اینکه روزانه ۴۵ هزار دوز واکسن در استان تهران تزریق می‌شود، گفت: در وضعیت کنونی آمادگی داریم تا این تعداد را به ٨٠ هزار تزریق افزایش دهیم.

محسنی بندپی در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۱۳ نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی، بادی و برقی آبی کشور و بهره برداری از نیروگاه ۴۲۰ کیلوواتی خورشیدی تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران، در جمع خبرنگاران گفت: مهم‌ترین مواردی که در مقابله با کرونا همچنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است. مورد مهم دیگر پوشش وسیع واکسیناسیون است که به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.


او با بیان اینکه درحال‌حاضر روزانه ۴۵ هزار دوز واکسیناسیون در استان تهران تزریق می‌شود، گفت: این آمادگی را داریم که آمار را به ٨٠ هزار تزریق افزایش دهیم.
محسنی بندپی در ادامه در خصوص اینکه آیا تعطیلات کرونایی تهران افزایش خواهد یافت یا خیر، بیان داشت: برقراری تعطیلات به دستور ستاد ملی کرونا انجام می‌شود و بعید می‌دانم که تمدید شود.

وی افزود: همین اقدامات و وقفه‌ای که در خدمات زیربنایی کشور ایجاد می‌شود، می‌تواند خسارات دیگری را به بار بیاورد.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار