حمایت حجت الاسلام نیک بین نماینده کاشمر از وزارت حجت الله عبدالملکی-راهبرد معاصر

حمایت حجت الاسلام نیک بین نماینده کاشمر از وزارت حجت الله عبدالملکی

حجت الاسلام نیک بین نماینده کاشمر با اشاره به برنامه ها و کارنامه حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از عملکرد او دفاع کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 24
کد خبر: ۹۹۷۳۰

به گزارش راهبرد معاصر حجت الاسلام نیک بین عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: هر شخصی را می توان از تیم و اطرافیانش شناخت و آقای دکتر عبدالملکی سالها است که با جوانان و متخصصان انقلابی و جهادی فعالیت می کند و انتخاب او به عنوان وزیر کار نوید یک تحول جدی در حوزه اشتغالزایی و امور اجتماعی را می دهد.


وی در خصوص شرایط وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی افزود: این وزارتخانه نیازمند مدیری است که علاوه بر قدرت مدیریت و کار جهادی، اقتصاد شناس و ضد رانت و فساد باشد.


نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دکتر عبدالملکی در تمام مقاطع در زمینه اقتصاد تحصیل پژوهش کرده که مزیت بزرگ او محسوب می شود.
نیک بین افزود: عبدالملکی فردی است که با شایستگی و بدون رانت رشد کرده و فردی ضد فساد است و طبیعتا با فساد و رانت در این وزارتخانه برخورد خواهد کرد.


این نماینده مجلس درباره کارنامه عبدالملکی گفت: سابقه او در زمینه اشتغالزایی و فعالیت اقتصادی علی رغم سن کم قابل توجه است و جوانی او مانع راهبری وزارتخانه نیست.
وی در پایان اشاره کرد: با توجه به جوانی و جهادی بودن پیشینه عبدالملکی به آینده این وزارتخانه در سالهای اینده و حل معضل بیکاری بسیار امیدواریم.

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار