غنی سازی بالای ۶۰ درصد

برچسب ها
برچسب

غنی سازی بالای ۶۰ درصد

خبرگزاری بلومبرگ امشب در خبری مدعی شد که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته گذشته در ایران اورانیوم با غنای ۸۴ درصد را شناسایی کرده‌اند. در همین خصوص معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره این ادعای بلومبرگ اعلام کرد: مایه تأسف است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنان به عنوان ابزار سیاسی برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۷۳۷۴۴    تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۳۰

پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار