ماجرای کتک خوردن نفیسه روشن از همسرش چیست؟! +عکس-راهبرد معاصر

ماجرای کتک خوردن نفیسه روشن از همسرش چیست؟! +عکس

نفیسه روشن با انتشار استوری شوک آوری از خشونت علیه زنان صحبت کرد و عکس بدن خود را که مورد ضرب و شتم قراره گرفته است را در فضای مجازی منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 15
کد خبر: ۱۰۹۷۷۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است. نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است. پدر نفیسه روشن مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می‌باشد.از دیروز، اما خبری بسیار شوکه کننده، مانند بمب در فضای مجازی ترکید و سر و صدای عجیبی به پا کرد. ” کتک زدن نفیسه روشن ” تیتر تمام سایت‌های خبری شد. واقعا ماجرا چیست؟ با ما تا انتهای این نوشتار، همراه باشید.

 

کتک زدن نفیسه روشن ؛ ماجرای خشونت علیه این بازیگر چه بود؟

نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون این بار با انتشار عکسی همه را شوکه کرد. او که آوازه‌های عشقش همه فضای مجازی را پر کرده بود این بار عکسی را در صفحه اینستاگرامش گذاشت که ذهن همه را درگیر خودش کرد.

 

کتک زدن نفیسه روشن خبری که ساعت‌ها است پخش شده و دست به دست می‌شود. ماجرای این خبر چیست و از کجا شروع شده است. نفیسه روشن، بازیگر مطرح و سرشناس سینما و تلویزیون است. آثار زیادی از این هنرمند پخش شده و مخاطبان از آن، احساس رضایت داشته‌اند.

نفیسه روشن از آن دسته بازیگران بی‌حاشیه‌ای است، که سال‌ها بدون دردسر به کار خود در حوزه هنر و سینما ادامه داده و بسیار نیز خوش درخشیده است.


نفیسه روشن که پس از سال‌ها زندگی مشترک با همسرش به رابطه‌شان پایان داده بود، بعد از بازگشت از سفر کربلایش در اربعین، او با انتشار عکسی، رسما خبر متاهل شدنش را اعلام کرد.


چندی پیش نفیسه روشن با منتشر کردن عکسی در صفحه اینستاگرامش، حواشی بسیار زیادی را برای خود، ایجاد کرد. او عکسی از دست‌های کبود شده‌اش گذاشت و با عنوان خشونت علیه زنان، به حواشی‌های به وجود آمده دامن زد.

ماجرای کتک خوردن نفیسه روشن از همسرش چیست؟! +عکس



طولی نکشید که عکس‌های مختلفی با مضمون کتک خوردن نفیسه روشن در فضای مجازی، دست به دست شد. او که بعد از ازدواج مجددش، آوازه عشقش همه جا پر شده بود، با این عکس مخاطبان را با سوالی عجیب، روبه‌رو کرد.

گمان‌زنی‌ها شروع شد. برخی اعتقاد داشتند که نفیسه روشن مورد ضرب و شتم توسط همسرش قرار گرفته است. فرضیه‌ای که به کل باطل است.


اما عکسی دیگر با عنوان “می‌توانم از رسانه‌ام، از صفحه‌ام بپرسم؟ آیا پزشک قانونی واقعا پیگیری می‌کند یا نه؟ ” از او منتشر شد و به این حدس و گمان‌ها اضافه کرد.


نفیسه روشن مدت‌ها بعد از جدایی‌اش تصمیم به ازدواج دوباره گرفت. او با انتشار تصاویر مختلفی از خود و دلنوشته‌هایش برای همسرش، خبر از این عشق آتشین داد.

تصاویر مختلفی از گریم صحنه‌های تصادف نفیسه روشن با عنوان دعوای نفیسه روشن پخش شده است. دعوایی که خبر از اختلاف این زوج عاشق می‌دهد.

 

ماجرای کتک خوردن نفیسه روشن از همسرش چیست؟! +عکس

 

اما با وجود شواهدی که علاقه نفیسه روشن به همسرش را نشان می‌دهد، می‌توان به این حاشیه‌ها پایان داد و منتظر توضیحی از جانب نفیسه روشن بود.

 

/سلام نو ، فیگار

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
این تصاویر و خبر ها پخش کردن نداره جز اینکه چهار تا حیوون دیگه یاد بگیرن
بنده خدام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
جمع کنید این دورغا رو گریم فیلم مانکنه
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
سلام زندگی بازیگرها شخصی است و فکر نکنم اینقدر، مهم باشه که خودشان. نشان می دهند یک انسان عادی مانند همه از آسمان نازل نشده اند ک خانم بخواد به دیگران فحاشی کنه اینوری نکنه تا مردم ندونند. شخصیتش در حد همین. که نشان داد عقده ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
0
این موضوع به ما هیچ رفتی ندارد بهتر است سوکت کنیم
یوسفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
0
اون عکس دست میتونه دست هزاران هزار نفر دیگه باشه.شاید اون عکس مربوط به شخصی باشه که دستش را حشرات نیش زده باشن، پس نتیجه اینکه هر آدم الاف و بیکاری می تونن یه نوشته زیرش بزارن که این دست متعلق به فلان نفر است.پس اون دست میتونه متعلق به ۷میلیارد آدم باشه.لطفا از این خبرهای احمقانه و دروغ پخش نکنید.
خانم نفیسه روشن چنین شخصیتی نداره که بخواد همسرش چنین برخوردی را داشته باشه.بقدری این خبر بچگانه و احمقانه ست که هر خواننده و بیننده ای خندش میگیره
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
0
خانم نفیسه روشن کسب درآمدآخه،به چه قیمتی،من فاتحه خوندم به اون درآمدی،که فالوورجمع،کنی،کلی،فحش،بی احترامی،بشنوی،اصالتتوبخاطرپول،زیرسوال،ببری،خاک،توسرت،توکامثال،تو(بهاره رهنما،خودشیفته....‌‌)که بخاطر پول اینکارهاروانحام،میدن،به کجاچنین،شتابان،مگه،آدمیزادچقدرپول،ومال،دنیانیازداره،که،بخاطرش،باروح وروان،نردم،بازی،میکنی،خوبه،شوهرات،هردوشون،دستشون،به،دهنشون،میرسه،تواگه،شوهربی،پول،داشته،چکارمیکردی،برات،متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
0
0
ینی بخاطر فالور و پول هر کاری میکنین ها.خاک تو سرتون
تحلیل های برگزیده