طلاق بهاره رهنما صحت دارد؟-راهبرد معاصر

طلاق بهاره رهنما صحت دارد؟

خبر طلاق بهاره رهنما به سرعت در فضای مجازی دست به دست می‌شود. بهاره رهنما تاکنون به این خبر واکنش نشان نداده است. اما آیا طلاق بهاره رهنما از حاجی در ترکیه صحت دارد؟
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - 2021 November 29
کد خبر: ۱۱۱۵۴۸

به گزارش راهبرد معاصر، امروز خبر طلاق بهاره رهنما  به سرعت در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است .بهاره رهنما که حواشی زیادی تاکنون پست سر گذاشته اکنون خبر طلاق وی از حاجی در ترکیه منتشر شده است. بهاره رهنما به این موضوع تاکنون واکنشی نشان نداده است و صحت آن را تایید نکرده است. بهاره رهنما هم اکنون در ترکیه به سر می برد . در ادامه بیوگرافی بهاره رهنما نیز می پردازیم . با ما همراه باشید. 

 

ماجرای طلاق بهاره رهنما از همسر دومش

 

زندگی بهاره رهنما با پیمان قاسمخانی بعد از مدتی به پایان رسید. بهاره رهنما در ترکیه نیز حواشی زیادی به راه انداخته است. او با انتشار یک فیلم در ترکیه حسابی احساسات مردم ایران را برانگیخت. بهاره رهنما چند ماه گذشته پدرش را از دست داد و داغدار شد او در برنامه شام ایرانی نیز حواشی زیادی داشت و با فلور نظری و مریم امیرجلالی بحث کرد که ویدیویی از او نیز در فضای مجازی وایرال شد. رهنما در زمان زندگی مشترکش با پیمان قاسمخانی نیز حواشی‌ای داشت او در اکثر فیلم‌های همسرش ایفای نقش کرده بود.

بهاره رهنما هم اکنون در ترکیه به سر می‌برد. بهاره رهنما در این سفر مثل همیشه جنجال در اینستاگرام ایجاد کرد. بهاره رهنمابا لایو‌های خود در اینستاگرام از تلاشش برای ساخت زندگی گفت و عنوان کرد بعد از ۱۷ سال کار کردن الان وقت خوش گذرانی اش شده است. اما نکته جالب این سفر بهاره رهنما نبود حاجی بوده است. پیج‌های مختلف از جدایی بهاره رهنما و حاجی خبر دادند باید دید ایا این مسیله صحت دارد یا خیر .

 

طلاق بهاره رهنما صحت دارد؟

 

بیوگرافی بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون

 

بهاره رهنما ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. بهاره رهنما بازیگر، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد. بهاره رهنما در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد ۱۳۴۳ و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می‌باشد. پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می‌باشد

همسر دوم او امیرخسرو عباسی بوده که از تاجران لوازم آرایشی می‌باشد و مالک برند بهداشتی هاینس است و وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردار است و حالا خبر‌هایی درباره جدایی بهاره رهنما از همسر دومش به گوش میرسد.

 

توضیح بهاره رهنما درباره جدایی و ازدواج مجددش

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار