احتمال حل مشكل يزدانى و مرادمند براى بازى در استقلال-راهبرد معاصر

احتمال حل مشكل يزدانى و مرادمند براى بازى در استقلال

موضوع خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از روز گذشته دوباره به بحث داغ فوتبال تبدیل شده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 16
کد خبر: ۱۲۲۳۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال درباره وضعیت این دو بازیکن گفت: بر خلاف روندى كه برخى جريان ها به منظور حاشيه سازى براى استقلال در پيش گرفته اند و با جنجال و هياهو به دنبال پرونده سازى براى صدرنشين مقتدر ليگ هستند مجموعه باشگاه بدون سر و صدا و با رويكردى حرفه اى موضوعات مورد نظر را دنبال مى‌كند و انشاالله نتيجه مطلوب هم حاصل خواهد شد.


او ادامه داد: ظاهرا بعضى ها كه خودشان سابقه مناسبى در موضوع خدمت سربازى برخى از بازيكنان ندارند نگران شرايط دو مدافع استقلال شده اند، البته با توجه به اقتدار و صدرنشينى استقلال اين نگرانى ها طبيعى است چون در زمين مسابقه حريف نمى شوند و بايد به اينگونه حاشيه سازى ها متوسل شوند.


معاون حقوقی باشگاه استقلال همچنین گفت: حقيقت اين است كه از چند ماه پيش بررسى موضوع از نظر ظرفيت هاى قانونى آغاز شده اقدامات لازم را انجام داده اين و بر اساس همين ظرفيت ها در انتظار حصول نتيجه مطلوب هستيم. آقاى محمودزاده هم در توضيحات خودشان اشاره كردند كه: «بازیکنانى كه در تیم‌های غیرنظامی فعالیت دارند، می‌توانند زمان اعزام را با هماهنگی نیروهای مسلح و حوزه نظام وظیفه به تعویق بیندازند.».


سمیعی در بخش پایانی صحبت‌های افزود: ما هم اقدامات لازم را بر همين اساس دنبال مى كنيم و تحت تاثير جو سازى ها قرار نمى گيريم. اينگونه تحركات هم هيچ گونه تاثيرى در مسير حركت استقلال ايجاد نخواهد كرد و نمى توانند آرامش صدرنشين را بر هم بزنند./ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده