ساعت بازی استقلال و تراکتور جمعه 29 بهمن 1400-راهبرد معاصر

ساعت بازی استقلال و تراکتور جمعه 29 بهمن 1400

استقلال در شرایطی باید در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور برود که تا اینجای فصل حتی یک بار هم طعم شکست را نچشیده است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 17
کد خبر: ۱۲۲۵۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، استقلال باید در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه، ۲۹ بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور این شهر برود.

شاگردان مجیدی که در این فصل تاکنون طعم شکست را نچشیده‌اند، در دور رفت در ورزشگاه آزادی موفق شدند با ۱ گل از سد تراکتور بگذرند. تک گل استقلال را در این بازی ارسلان مطهری به ثمر رساند.

استقلال و فرهاد مجیدی، اما این روز‌ها با ۲ حاشیه عجیب هم روبه‌رو شده‌اند. ابتدا بحث سربازی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند که مشخص نیست دقیقا قرار است به کجا بیانجامد و دیگری بحث استفاده مجیدی از بازیکنان جدیدش در بازی با ذوب آهن.

فرشید باقری و اسماعیلی ۲ بازیکن سابق استقلال بابت مطالباتشان از این باشگاه شکایت کرده‌اند و حتی گفته می‌شود پنجره این تیم را بسته‌اند، اما استقلال بی توجه به این ماجرا، بدون اینکه از شاکیانش رضایت بگیرد، اقدام به خرید و استفاده از ۲ بازیکن جدید در نقل و انتقالات زمستانی کرد.

با اینکه گفته می‌شود استقلال فرصتی ۴۵ روزه از سازمان لیگ برای کسب رضایت شاکیان گرفته، اما بعید نیست که این موضوع برای آبی‌های پایتخت دردسرساز شود./شهر آرا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده