تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به ابهامات درباره مصوبات کمیسیون تلفیق/ بیش از ۸ هزار پیشنهاد درباره لایحه بودجه 1401 طرح شده است-راهبرد معاصر
قالیباف:

تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به ابهامات درباره مصوبات کمیسیون تلفیق/ بیش از ۸ هزار پیشنهاد درباره لایحه بودجه 1401 طرح شده است

رئیس مجلس گفت: کارگروهی متشکل از آقای مصری از هیات رئیسه مجلس و اعضای هیات رئیسه و رئیس کمیسیون تلفیق و همچنین نمایندگان معترض تشکیل و ابهاماتی کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 21
کد خبر: ۱۲۳۱۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی و بعد از تذکرات الیاس نادران نماینده تهران و سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس اظهار داشت: در خصوص مصوبات کمیسیون تلفیق بعضا اختلاف نظرهایی دیده می‌شود که در سال‌های گذشته نیز بدین‌گونه بوده است.

 

وی افزود: قرار است کارگروهی با حضور آقای مصری از هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و هیات رئیسه کمیسیون تلفیق و نمایندگان معترض تشکیل شود تا این اختلاف‌نظرها مرتفع گردد.

 

رئیس مجلس تصریح کرد: هر تصمیمی که در این جلسه گرفته شود ملاک عمل خواهد بود. همچنین فرصت کافی برای تبصره‌هایی که به تازگی ثبت شده در اختیار نمایندگان قرار داده می‌شود تا پیشنهادات خود را مطرح کنند.

 

قالیباف: بیش از ۸ هزار پیشنهاد درباره لایحه بودجه 1401 طرح شده است

رئیس مجلس گفت: بیش از ۸ هزار پیشنهاد از سوی نمایندگان در خصوص لایحه بودجه طرح شده است.

 

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه (دوم اسفند) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در پاسخ به انتقاد تعدادی از نمایندگان درباره روند هیئت رئیسه در رسیدگی به پیشنهادات بودجه ای اظهار داشت: حدود ۸ هزار پیشنهاد از سوی نمایندگان در لایحه بودجه طرح شده است، اما پیشنهاداتی که مغایر با قانون برنامه باشد امکان مطرح شدن در صحن را ندارد.

 

وی افزود: در لپ تاپ نمایندگان پیشنهاداتی که امکان طرح ندارد، ذکر شده است و نمایندگان با مراجعه به لپ تاپ ها می توانند متوجه این موضوع شوند.

 

رئیس مجلس تصریح کرد: مسئول تشخیص این کار بخش قوانین است و اگر اعتراضی هست می توانید به آن قسمت مراجعه کنید./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده