دریادار سیاری: جنگ‌های دنیا را رصد می‌کنیم-راهبرد معاصر

دریادار سیاری: جنگ‌های دنیا را رصد می‌کنیم

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: برای غافلگیرنشدن باید با فناوری روز حرکت کرده و جنگ‌ها یا درگیری‌هایی که در سراسر دنیا رخ می‌دهد را رصد می‌کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 27
کد خبر: ۱۲۴۰۳۲

به گزارش راهبرد معاصر،  امیر دریادار سیاری در آیین افتتاح نمایشگاه نخبگان، ذوالفقار علمی ولایت گفت: برای اجرای ماموریت خود باید از هر نظر آماده باشیم و از از تجربیات گذشته به خوبی استفاده کنیم. در اتفاقات مختلف سال‌های اخیر که در سراسر جهان رخ داده می‌بینیم که جنگ‌ها با گذشته تفاوت پیدا کرده و نبرد‌های امروز متکی به فناوری روز است.

 

به گفته معاون هماهنگ‌کننده ارتش، «برای آمادگی و غافلگیرنشدن همواره باید همراه با حفظ مولفه‌های اقتدار آفرین، با فناوری روز حرکت کنیم. در این راستا طبق فرمایشات فرمانده کل قوا، جنگ‌ها یا درگیری‌هایی که در سراسر دنیا رخ می‌دهد را رصد می‌کنیم.»

 

امیر سرتیپ ولی‌وند فرمانده دافوس ارتش نیز روز گذشته گفته بود، هم‌اکنون در حال رصد اتفاقات رخ داده بین کشورهای روسیه و اوکراین هستیم که این موضوع برای دانشجویان نیز اهمیت بالایی دارد.

 

امیر سیاری گفت: ما باید با تکیه به توانمندی داخلی خود، هر روز نسبت به روز قبل پیشرفت داشته باشیم و قوی‌تر شویم و براساس نیاز روز و آینده، نیروهایمان را آموزش دهیم، سطح علمی نیروی انسانی هم بالا برود و از ظرفیت های موجود در کشور برای استمرار حرکت در مسیر بهره مندی از علوم استفاده کنیم./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده