نتایج قرعه کشی سایپا امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰+ اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی+ اسامی مادران برنده قرعه کشی خودرو‌های سایپا-راهبرد معاصر
اسامی مادران برنده خودرو اسفند 1400/ مادران برنده سایپا

نتایج قرعه کشی سایپا امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰+ اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی+ اسامی مادران برنده قرعه کشی خودرو‌های سایپا

نتایج قرعه کشی پیش فروش ۵ محصول سایپا ویزه مادران امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ اعلام می‌شود این اولین طرح فروش سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌باشد که ۵ محصول خود را به صورت اینترنتی و به روش قرعه کشی عرضه کرد در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی سایپا به همراه لینک اسامی برندگان قرعه کشی سایپا و اسامی مادران برنده قرعه کشی سایپا که امروز ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ بر روی سایت سایپا منتشر می‌شود، لینک سایت سایپا؛ مهلت واریز وجه برندگان سایپا؛ نحوه استعلام اسامی برندگان قرع کشی خودرو و ... را خواهیم آورد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 06
کد خبر: ۱۲۴۹۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت نام پیش فروش سایپا ویژه مادران اسفند 1400 که از روز پنج شنبه 12 اسفند تا پایان روز شنبه 14 اسفند به صورت اینترنتی و به روش قرعه کشی اجرا شد امروز 15 اسفند 1400قرعه کشی سایپا با حضورر نهادهای نظارتی سایپا برگزار می شود و در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی سایپا و لینک ورود به سایت سایپا جهت مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی و همچنین اسامی مادران برنده قرعه کشی 5 محصول سایپا در طرح پیش فروش جدید سایپا را به همراه جرئیات و قیمت جدید سایپا در امروز را خواهیم آورد.  

 

ننایج قرعه کشی سایپا 15 اسفند 1400 ویژه مادران 

نتایج قرعه کشی سایپا که ویژه مادران 5 محصول خود را به صورت اینترنتی عرضه کرد امروز 15 اسفند 1400 بر روی سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com  قرار می گیرد.

پس از برگزاری قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا نتایج قرعه کشی سایپا و اسامی برندگان سایپادر سایت سایپا قرار می گیرد که امکان مشاهده اسامی برندگان با کد ملی و کد پیگیری وجود دارد همچنین در لینک زیر می توانید اسامی برندگان سایپا در امروز 15 اسفند 1400 مشاهده کنید.

این طرح اولین پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بود که از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۲ اسفندماه به مدت دو روز و به صورت شبانه روز برای ۵ محصول  شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس در طرح پیش فروش سایپا ویژه مادران اسفند 1400 به اجرا در آمد.

 

لینک اسامی برندگان قرعه کشی سایپا امروز 15 اسفند 1400

 

نحوه قرعه کشی سایپا پیش فروش یکساله اسفند ویژه مادران دارای دو فرزند و بالاتر

بر اساس این گزارش، اگر تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد، پس از برگزاری قرعه کشی و در صورت منتخب شدن امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه خودرو فراهم خواهد شد و در غیر اینصورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه (برای یک خودرو) میسر می‌شود.

 

اسامی برندگان سایپا با کد ملی و کد پیگیری امروز  یکشنبه 15 اسفند 1400

برندگان سایپا از چند طریق می توانند از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند که می توانند برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.comمراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی سایپا اطلاع پیدا کنید.

 

لینک اسامی مادران برنده قرعه کشی سایپا امروز 15 اسفند 1400

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز 15 اسفند1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.


چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا در پیش فروش ویژه مادران 15 اسفند 1400


براساس برنامه ریزی صورت گرفته برندگان قرعه کشی دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبین مي بايست ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه پيش پرداخت قيمت خودرو به صورت علي¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه كشي غیرفعال خواهد گردید.


در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت مي گردد.

 اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی

قابل توجه متقاضیان خرید و ثبت نام خودرو های سایپا

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می بایست مدنظر قرار دهند:
جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک "ورود/ثبت نام" انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.
محدوديت كد ملي براي ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر كد ملي مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو مي باشد. )
حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگي خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.
متقاضی طي 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركت های سايپا و ايران خودرو نداشته باشد .
شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده مي بايست متعلق به شخص متقاضی باشد.
متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .
توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد. "نکات امنیتی استفاده از درگاه های پرداخت سامانه فروش اینترنتی سایپا"
لیست منتخبین رزرو2 پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شده است ، منتخبین محترم در اسرع وقت نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.
امکان ثبت درخواست تحویل حضوری خودرو در سایت فروش اینترنتی ایجاد شده است (راهنمای درخواست تحویل حضوری)
از طریق انتخاب گزینه " سوابق خرید" و همچنین ورود به سیستم می توانید کد رهگیری خود را مشاهده نمایید.

 

قابل توجه برندگان قرعه کشی سایپا 15اسفند 1400/مادران برنده سایپا 

 

امكان صلح (خريد انصرافي) و انتقال خودرو بصورت وكالتي وجود ندارد.
در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبین مي بايست ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه پيش پرداخت قيمت خودرو به صورت علي¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .
در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه كشي غیرفعال خواهد گردید.
در صورتيكه مشتري حداكثر 5 ماه پس از تاريخ تحويل خودرو براي سرويس اوليه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننمايد كارت گارانتي خودرو غيرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل 1000 کیلومتر خودرو الزامی می باشد.
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت مي گردد.
درصورتي كه مشتريان محترم اطلاعات مورد نياز شماره گذاري را به درستي ارائه ندهند علاوه بر اينكه سود تاخير در تحويل ناشي از عدم شماره گذاري به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزينه پاركينگ و نگهداري خودرو نيز از ايشان دريافت خواهد شد.
محصولات شرکت زامیاد با مشخصات ذكر شده در بخشنامه فروش و با قيمت مصوب به فروش مي رسد بنابراين چنانچه بعد از انعقاد قرارداد و يا حتي پس از تكميل وجه بر اساس الزامات مراجع حكومتي و نظارتي ، عرضه كننده، مجبور به نصب تجهيزات يا ارتقاي سطح كيفي يا استاندارد يا نصب تجهيزات مازاد بر مشخصات فني فعلي بر روي خودرو گردد؛ هزينه هاي مازاد بر ثمن خودرو اضافه خواهد شد و مشتري قبل از تحويل مورد معامله، متعهد به تسويه حساب نهايي تمام هزينه ها خواهد بود.
در روش پيش فروش مبلغ واريزي از سوي مصرف كننده به عنوان بخشي از ثمن معامله به صورت علي الحساب پرداخت گردیده است و قيمت نهايي خودرو بر اساس قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد در زمان صدور دعوتنامه محاسبه و اخذ مي گردد.

 

شرط سایپا برای ثبت نام در پیش فروش یکساله ویژه مادران دارای دو فرزند و بالاتر

 

گفتنی است در پیش فرو ش یکساله، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.

 

جزئیات ثبت نام سایپا در اسفند 1400 ویژه مادران دارای دو فرزند

 ثبت نام پیش فروش سایپا ویژه مادران اسفند 1400 از روز پنج شنبه 12 اسفند تا پایان دیروز 14 اسفند 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سایپا عرضه شد.

 

اسامی مادران برنده سایپا

 

 

محصولات عرضه شده در پیش فروش سایپا ویژه مادران اسفند 1400

 

5 محصول سایپا شامل  شامل شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس در طرح پیش فروش سایپا ویژه مادران اسفند 1400 عرضه می شود.

 

زمان تحویل خودرروهای سایپا پیش فروش اسفند 1400

زمان تحویل این خودرو‌ها از مردادماه سال آینده آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com در پیش فروش یکساله ثبت نام کنند.

 

آدرس  سایت ثبت نام سایپا ویژه مادران در اسفند 1400

 

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

 

برندگان قرعه کشی سایپا

نحوه ثبت نام خودرو های سایپا  برای مادران در پیش فروش اسفند 1400

ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)
ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
دریافت کد رهگیری
مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
الان یه مشت گاو و گوسفند حمله میکنن برای ثبت نام
مهدیس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
من ماشین میخوام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
رممابیش از ۱۰بار سایپا ثبت نام کردی وتاکنون هیچ خودروی هم تحویل نگرفتیم اما برند نمیدشیم ودرلیست رزوهم نبستیم نمی دانم کجا باید اسم خودمان راپیداکنیم
تحلیل های برگزیده