نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰+ اسامی برندگان ایران خودرو و اسامی مادران برنده فروش فوری ایران خودرو-راهبرد معاصر
اسامی برندگان ایران خودرو امروز 14 اسفند ۱۴۰۰؛

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰+ اسامی برندگان ایران خودرو و اسامی مادران برنده فروش فوری ایران خودرو

قرعه کشی فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو امروز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان قرعه کشی بر روی سایت ایران خودرو منتشر می‌شود لازم به ذکر است که در این طرح فرصت ویژه‌ای به مادران دارای دو فرزند داده شد تا باشرایط خاص فروش ایران خودرو صاحب خودرو شوند در ادامه این خبر جزئیات ثبت نام فروش فوری ایران خودرو، لینک سایت ایران خودرو، نحوه ورود به سایت ایران خودرو، قیمت خودرو‌های ایران خودرو؛ شرایط فروش ایران خودرو در طرح فروش فوری و همچنین جزئیات و شرایط فروش خودرو‌های ایران خودرو به مادران و نحوه ثبت نام خودرو مادران دارای دو فرزند و لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی و ... را می‌آوریم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 05
کد خبر: ۱۲۴۷۳۲
تعداد نظرات: ۲۰ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ امروز 14 اسفند 1400 قرعه کشی ایران خودرو برگزار می شود و نتایج قرعه کشی فروش فوری 4 محصول ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو به نشانی  https://esale.ikco.ir/ منتشر می شود فروش فوری  چهار خودرو پژو پارس، پژو پارس تی یو 5، پژو 207 دستی با سقف شیشه ای، دنا پلاس  توربو شارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه و قیمت مشخص عرضه شد زمان ثبت نام ایران خودرو از سه شنبه مورخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ادامه داشت و نیمی از خودروهای عرضه شده به مادران دارای دو فرزند به بالا تعلق می گیرد. در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو و لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی و جزئیات و شرایط فروش ایران خودرو به مادران دارای دو فرزند و اسامی مادران برنده خودرو در طرح فروش فوری  ایران خودرو ویژه اسفند 1400 و ... را بخوانید.

 

 لازم به ذکر است خودرو‌های ارائه شده، مهلت ثبت‌نام و شرایط ثبت‌نام برای هر دو طرح فروش فوق العاده ایران خودرو اسفند 1400(فروش فوق العاده مرحله سی و سوم  و  مرحله اول فروش فوق العاده برای مادران دارای دو فرزند و بالاتر) مشابه بوده و تنها کد‌های فروش متفاوت است.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 14 اسفند 1400

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده  ایران خودرو برای تعیین مشتریان نهایی، امروز شنبه 14 اسفندماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح می‌باشد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 14 اسفند 1400 اعلام می شود گروه صنعتی ایران‌خودرو در سی و سومین مرحله فروش فوق‌العاده، 4 محصول پژو پارس، پژو پارس تی یو 5، پژو 207 دستی با سقف شیشه ای، دنا پلاس  توربو شارژ اتوماتیک خود را عرضه کرده است.قرعه کشی فروش فوری 4 محصول ایران خودرو شنبه 10 اسفند تا 12 اسفند 1400 با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو امروز 14 اسفند 1400 برگزار می شود.

 

برای مشاهده نتایج قرعه کشی فروش فوری 4 محصول ایران خودرو امروز 14 اسفند اینجا کلیک کنید

 

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی 14 اسفند 1400

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

 

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو ویژه اسفند  1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

سایت مشاهده برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو  اسفند 1400

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با آدرس مشابه، پرهیز کنند. همچنین برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو نیز به همین سایت مراجعه نمایند. 

 

نحوه اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز 14اسفند 1400

نتایج برندگان قرعه کشی ایران خودرو از دو طریق اعلام می شود. نخست آنکه از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی برای افراد منتخب پیامک ارسال می شود. همچنین اسامی برندگان با کد ملی و کد پیگیری در سایت ایران خودرو قرار می گیرد و اگر به هر دلیل پیامک دریافت نکردید می تواندی از طریق سایت ایران خودرو نسیت با استعلام ثبت نام خود اقدام کنید.

اسامی مادران برنده فروش فوری ایران خودرو

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو دراسفند  1400

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو 14 اسفند  1400

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت  لی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

 

ورود به سایت ایران خودرو اسفند 1400

 

جزئیات ثبت نام فروش فوری ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند 

در جدیدترین طرح فروش فوری ایران خودرو مادران دارای دو فرزند با شرایطی که اعلام می شود می توانند صاحب خودرو شوند. بر اساس بخشنامه ایران خودرو مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ 19 آبان امسال متولد شده اند می توانند در این دوره ثبت نام کنند و در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمانهای ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

 

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اولین طرح فروش محصولات خود را برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر به اجرا درمی آورد.


در این طرح که از سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه به مدت سه روز اجرا می‌شود، پژو پارس، پژو پارس تی یو ۵، ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت مصوب و با موعد تحویل سه ماهه عرضه خواهد شد.

در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش فوق العاده باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی تعیین می‌شوند و در غیر این صورت ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد. مراسم قرعه‌کشی احتمالی این طرح در امروز شنبه ۱۴ اسفندماه و همزمان با قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده برگزار خواهد شد.

در طرح فروش فوق العاده، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.

مادران متقاضی می‌توانند در موعد مقرر، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 

جزئیات فروش فوری ایران خودرو اسفند 1400

گروه صنعتی ایران‌خودرو در سی و سومین مرحله فروش فوق‌العاده، 4 محصول خود را عرضه کرده است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، پژو پارس، پژو پارس تی یو ۵، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل 3 ماهه عرضه شده است.

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز شنبه ۱۴ اسفندماه ساعت 10 صبح تعیین خواهند شد.

متقاضیان از ۱۰ اسفندماه، به مدت سه روز از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کرده‌اند.

 

خودروهای عرضه شده در فروش فوری ایران خودرو  اسفند 1400

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، پژو پارس، پژو پارس تی یو 5، پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود.

 

سایت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو اسفند 1400

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

 

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی

قیمت خودروهای ایران خودرو فروش فوق العاده اسفند 1400

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود.

 

نوع خودرو مبلغ علی الحساب (ریال) رنگ‌های قابل عرضه قیمت اشتراک طلایی یک ستاره پلاس (اختیاری) موعد تحویل
پژو پارس ۱.۶۴۹.۲۳۳.۳۰۰ سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی ۳۰.۶۰۰.۰۰۰ ۳ ماهه
پارس TU۵ ۱.۷۵۹.۲۳۷.۰۰۰ سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی، آبی رویال ۳۱.۳۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷i دستی با سقف شیشه‌ای ۲.۳۵۵.۵۸۰.۰۰۰ سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی، آبی کاسپین، قرمز دو پوششه ۳۴.۲۰۰.۰۰۰
دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک ۳.۹۷۴.۴۳۰.۰۰۰ سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی ۵۰.۲۰۰.۰۰۰

 

 

نحوه ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو اسفند 1400

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه كشی، حداكثر 3 روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعالم میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود )انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعهكشی( مطلع گردد. مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت 5 روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران به آدرس: ir.ikco.esale خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز كامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی میگردد.

 

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

 

نکته۲:قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

 

مادران دارای دو فرزند برنده ایران خودرو

 

قیمت خودرو در سی و سومین فروش فوق العاده ایران خودرو اسفد 1400

 

در مرحله سی و سوم فروش فوق‌العاده ایران خودرو، پژو پارس  ، پژو پارس تی یو 5، پژو 207 دستی با سقف شیشه ای، دنا پلاس  توربو شارژ اتوماتیک با قیمت های زیر عرضه می شوند.

 

اعلام ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوری برای عموم و برای مادران


قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو مرحله سی‌ و سوم ویژه عید مبعث آغاز شد.

 

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری با قیمت قطعی محصولات ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز شنبه 14 اسفندماه آغاز شده است.

 

مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد. منتخبان به مدت 3 روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

 

 

اعلام ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید فروش فوق العاده اسفند 1400:
 

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

پارس TU5

پارس سال TU5
2.418.588 1.250
پارس سال

پارس سال
1.091.875 2.750
207 دستی پانوراما

207 دستی پانوراما
932.416 1.000
دنا پلاس توربو اتوماتیک

lzx6fwbuayut54bbtsju.jpg
242.418 5.000
مجموع 4.685.297 10.000

 

اعلام ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید (ویژه مادران):
 

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

پارس TU5

پارس سال TU5
123.683 1.250
پارس سال

پارس سال
25.112 2.750
207 دستی پانوراما

207 دستی پانوراما
28.162 1.000
دنا پلاس توربو اتوماتیک

lzx6fwbuayut54bbtsju.jpg
13.081 5.000
مجموع 190.038 10.000

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید احمد میرعزتی
Hungary
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
با سلام با دنیایی از امید و توکل بر خدا امید وارم که شما مساعدت کنید امروز ۱۴ اسفند برنده شوم با سپاس فراوان پژو پاس
رضا نیک خو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
چرا برا بعضی افراد در قرعه کشی برنده نمیشن من بالای بیست بار ثبت نام کردم هنوز برنده نشدم؟!
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
احتمالا ایران خودرو پس از اعلام رییس جمهور برای شفافیت قرعه کشی اقدام به تقسیم سهمیه با مادران ابانی کرد به این دلیل که پیش از این درصد قابل توجهی از سهمیه ها در قرعه کشی صوری بود و اصلا وجود نداشت.
چون این کار می تونست بازار را آرام کنه ولی انجام نمی داد.
لطفا ارگان های مسئول ورود کنند
عبدالوحید شه بخش شعارپیکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
با سلام من بچم روز پنجشنبه به دنیا اومده ثبت نامم کردم ولی الان سایتارو بستن که اسم بچمو ثبت کنم راه حلی داره و گفتن به سیستان و بلوچستان تعلق نمیگیره قضیه چیه
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
این ک اسامی مال ماه قبله
مرجان محمدیان پورملا باسک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
مادردوفرزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
پارتی بازی میشه
Jalil
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
ما که هر چی نوشتیم برای ما برنده نشدیم نمی‌دونم چه شانسی میخواد برای برنده شدن
دادن. تندر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
سلام شما کلک میزنین چرا مادرانی که فرزند آورده را با قیود مختلف از گرفتن ماشین محروم کردین چرا پدر فرزند نباشه چرا سابقه خرید ماشین در ۴۸ماه شرط کردین وقتی قرار برای فرزند آوری قدم بردارین چرا با انواع بهانه از سرتون رد میکنین به هر حال به بهانه های مختلف نشان دادین برای شما پول مهم نه جمعیت هر چند اگر عاقل باشین ازدیاد جمعیت به نفع شماست و میتونید این ماشینهای لگن به خورد مردم بیچاره بدین
دادن. تندر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
سلام شما کلک میزنین چرا مادرانی که فرزند آورده را با قیود مختلف از گرفتن ماشین محروم کردین چرا پدر فرزند نباشه چرا سابقه خرید ماشین در ۴۸ماه شرط کردین وقتی قرار برای فرزند آوری قدم بردارین چرا با انواع بهانه از سرتون رد میکنین به هر حال به بهانه های مختلف نشان دادین برای شما پول مهم نه جمعیت هر چند اگر عاقل باشین ازدیاد جمعیت به نفع شماست و میتونید این ماشینهای لگن به خورد مردم بیچاره بدین
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
ای خدا تاکی ثبت نام کنم برای خودرو
زینب آقایی
Germany
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
برنگان
احمدساعدکوهکنار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
عالیه
بنیامین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
بس دیگه خسته شدیم دیگه حسرت ماشین مونده تو دل جوانان ....تواین کار پولدار سودمیکنه یکی مثل مابه امید فروش امتیاز بیشترشون پول ندارن در بیاد امتیاز بفروشن والا دلال سود می‌کنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
اگه قرعه کشی انجام میدین اول تو سایت زدین 1250عددبعد داخل کانل تا 1171عددقرعه کشی شد 80عدد دیگه واس کی فرستادین واس آقا زادها اونها ک مثل مردم بدبخت سوار پارس نمیشن پس کجان .یعنی چی تا کجا میخواین برین.اخرش ک چی....
محی الدین شادزهی سرجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
ایا مهلت دوباره ثبت نام دو فرزندی هست کسی که تو دی ماه فرزندش متولد شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
0
تاکه.این.مردم.راسرکار.میگذارید.به.هرنوعی.مردمرامسخره.میکنید.دست.برداری.ازخدابترسی
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
0
شما از بالاترین فرزند به پایین قرعه کشی کنید اگه میخاید به مردم کمک کنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
0
دز قرعه کشی حمایت از خانوارها کسی است قبول نشده یا همه در حال برسی زده
ایرانیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
0
خدا شما را گرفتار کنه
از بس که ثبت‌نام کردم خسته شدم
کار شما شده سر کار گذاشتن ملت
طرف از نمایندگی ایران خودرو داره و ماشین زیر پاش میلیاردیه بعد گفته الکی ثبت‌نام نکنید چون هر ۱۰۰ نفر شاید انگشت شمار قرعه کشی کنن میگفت تو نمایندگی من چند نفر هستند من حقوقشون از کجا باید بیارم
به ما میدن تا آزاد بفروشیم
چون اشتغالزایی میکنیم و ۲۰ الی ۳۰ نفر رو نون میدیم

به نظر من حق هم داره
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار