اجرای شرکت کنندگان و حواشی عصر جدید فصل سوم ۱۴۰۱+ فیلم اجرای فردین سلطانی و امید حمیدی-راهبرد معاصر

اجرای شرکت کنندگان و حواشی عصر جدید فصل سوم ۱۴۰۱+ فیلم اجرای فردین سلطانی و امید حمیدی

برنامه عصر جدید ۱۴۰۱ با اجرای احسان علیخانی و با حضور شرکت کنندگان شب گذشته ۲۷ فروردین از شبکه سه سیما پخش شد. در ادامه می‌توانید فیلم اجرای فردین سلطانی، احسان مبینی، اجرای زیبای گروه دوئلین و... هچنین ساعت پخش عصر جدید و حواشی عصر جدید ۱۴۰۱ را مشاهده نمائید.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 17
کد خبر: ۱۲۹۷۷۲

به گزارش راهبرد معاصر، برنامه عصر جدید ۱۴۰۱ با اجرای احسان علیخانی و با حضور شرکت کنندگان شب گذشته ۲۷ فروردین از شبکه سه سیما پخش شد. در ادامه می‌توانید فیلم اجرای فردین سلطانی، احسان مبینی، اجرای زیبای گروه دوئلین و... هچنین ساعت پخش عصر جدید و حواشی عصر جدید ۱۴۰۱ را مشاهده نمائید.

 

ساعت پخش عصر جدید بخش دوم فصل سوم

 

بخش دوم مرحله اول فصل سوم عصر جدید روز‌های شنبه و یکشنبه هر هفته از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ساعت پخش عصر جدید امشب اعلام شد و این برنامه پس از اخبار ساعت ۲۲ و حول و حوش ساعت ۲۲:۲۰ پخش پخش خواهد شد.
بخش اول فصل سوم عصر جدید در ایام نوروز پخش شد و حتی به عنوان پربیننده‌ترین برنامه صدا و سیما انتخاب شد.

 

داوران فصل سوم عصر جدید


با آغاز ضبط فصل سوم «عصرجدید» از داوران این برنامه رونمایی شد و ژاله صامتی با نزدیک به سه دهه سابقه بازی در آثار مطرح و خاطره انگیز سینما و تلویزیون، کارن همایونفر با نزدیک به سی سال ساخت موسیقی برای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی و دریافت سه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر، مجید اسماعیلی منتقد، تهیه کننده آثار مطرح سینمایی، استاد دانشگاه و کارگردان انیمیشن در کنار امین حیایی بازیگر برگزیده جشنواره اخیر فیلم فجر به ارزیابی هنرنمایی شرکت کنندگان «عصر جدید» خواهند پرداخت.

صامتی که در «جوکر» هم با احسان علیخانی همکاری داشته است بعد از دو فصل جایگزین رویا نونهالی می‌شود، همایونفر هم به جای آریا عظیمی نژاد بر صندلی داوری این برنامه می‌نشیند و امین حیایی برای سومین فصل پیاپی در تیم داوری حضور خواهد داشت.

مجید اسماعیلی که جایگزین سید بشیر حسینی شده است چهره کمتر شناخته شده این جمع داوری است، اما در سابقه اش تهیه کنندگی ۱۰ فیلم سینمایی مطرح همچون «دلشکسته» ساخته علی رویین تن، «چراغ‌های ناتمام» مصطفی سلطانی و «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی که هر سه تجربه اولین فیلم بلند سازندگانش محسوب می‌شود به چشم می‌خورد و برای تهیه دو فیلم «سینه سرخ» و «ماه جبین» موفق به دریافت جوایز متعدد جشنواره‌های جهانی شده و «شاهزاده ایرانی» دیگر فیلم این تهیه کننده در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است.

این استاد دانشگاه که علاوه بر مهندسی برق، در رشته علوم سیاسی نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد است، در جشنواره‌های فیلم حقیقت، چهل چراغ و مقاومت به عنوان داور حضور داشته و از بنیانگذاران ساخت انیمیشن در ایران محسوب می‌شود و علاوه بر طراحی و تهیه ۱۴ مجموعه انیمیشن، ۲ فیلم در این حوزه کارگردانی کرده که می‌توان به انیمیشن مطرح «فرمانروای آب» اشاره کرد.

 

فیلم|اجرای احسان مبینی در عصر جدید 27 فروردین 1401

احسان ممبینی شرکت‌کننده عصر جدید از رامهرمزِ استان خوزستان است. خوانندگی او را در ویدئو زیر ببینید.

فیلم| اجرای فردین تماشاچی مبتلا به اوتیسم در عصر جدید

فردین به همراه مربی‌اش روی صحنه عصر جدید آمد و خوانندگی کرد. اجرای فردین را که مبتلا به اوتیسم است، در ویدئو زیر می‌بینید.

فیلم| اجرای هیجان انگیز گروه دوئلین در عصر جدید

گروه دوئلین نخستین اجرای امشب برنامه عصر جدید را بر عهده داشتند. اجرای زیبای ووشوکاران را در ویدئو زیر می‌بینید.

 

فیلم| انتقاد تند ژاله صامتی از شرکت کننده عصر جدید

امید حمیدی شرکت‌کننده عصر جدید استعداد خود را در بازیگری به نمایش گذاشت، اما با انتقاد تند ژاله صامتی مواجه شد.

فیلم| واکنش احسان علیخانی به حرکت عجیب عوامل پشت صحنه عصر جدید

پشت صحنه عصر جدید هم خودش پر از استعداد است؛ ویدئو زیر را ببینید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار