حکم دادگاه برای معلم خاطی اشنویه‌ای + جزئیات-راهبرد معاصر

حکم دادگاه برای معلم خاطی اشنویه‌ای + جزئیات

معلم خاطی اشنویه‌ای که به دلیل ضربه به سر دانش‌آموز موجب شکستن سر وی شده بود، به ۱۰۰ ساعت کار خدماتی جایگزین یک ماه حبس محکوم شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 17
کد خبر: ۱۲۹۷۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، ۱۷ فروردین ماه و چند روز پس از بازگشایی حضوری مدارس، خبر تلخ ضرب و شتم دانش آموز اشنویه‌ای توسط معلم در کلاس درس رسانه‌ای شد.

این موضوع با دستور ویژه رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، به صورت جدی از سوی دادستانی شهرستان اشنویه و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و استان مورد پیگیری قرار گرفت که در نتیجه با صدور حکم نهایی از سوی دادگاه کیفری، محکومیت معلم خاطی مشخص شد.

دفتر دادستانی شهرستان اشنویه با استناد به دادگاه شعبه دوم دادگاه کیفری این شهرستان در حکم محکومیت معلم خاطی، اعلام کرد: معلمی که باعث شکسته شدن سر یک دانش آموز مدرسه حکمت این شهرستان شده بود، به یک ماه حبس محکوم شده که بر اساس ضوابط جایگزینی حبس، وی به مدت یک ماه ملزم به انجام کار‌های خدماتی در خانه معلم اشنویه و ارومیه شد.


لازم به ذکر است؛ بر اساس احکام جایگزین حبس، محکومین دارای شرایط لازم به جای گذراندن حبس در زندان، به انجام امورات فرهنگی، آموزشی و خدماتی محکوم شده و دوره محکومیت خود را در اماکن و امورات تعیین شده از سوی دستگاه قضایی سپری می‌کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده