تازه‌ترین اخبار رتبه بندی معلمان+شاخص ها و پیش نویس نهایی آیین نامه رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

تازه‌ترین اخبار رتبه بندی معلمان+شاخص ها و پیش نویس نهایی آیین نامه رتبه بندی معلمان

در آخرین خبر از رتبه بندی معلمان، آیین نامه رتبه بندی معلمان امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ تدوین و تقدیم دولت شد. در ادامه پیش نویس نهایی آیین نامه رتبه بندی معلمان را مشاهده می‌نمائید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 13
کد خبر: ۱۲۹۳۵۵

به گزارش راهبرد معاصر، در آخرین خبر از رتبه بندی معلمان، آیین نامه رتبه بندی معلمان امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ تدوین و تقدیم دولت شد. وزارت آموزش و پرورش پس از تصویب در هیئت وزیران باید ظرف سه ماه نسبت به صدور احکام و اجرای رتبه بندی معلمان بر اساس آیین نامه مصوب اقدام کند. طرح رتبه بندی معلمان شامل همه معلمان می‌شود و بیش از ۸۵۰ هزار معلم مشمول این طرح هستند که براساس قانون از ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ برای آن‌ها پیش بینی می‌شود. در ادامه پیش نویس نهایی آیین نامه رتبه بندی معلمان را مشاهده می‌نمائید.

 

دانلود پیش نویس نهایی آیین نامه رتبه بندی معلمان

 

ارسال آیین نامه رتبه بندی معلمان به دولت

 

یوسف نوری در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان آموزش و پرورش و مناطق آزاد تجاری با بیان اینکه برنامه ما در بلند مدت برای تامین نیرو، جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان است گفت: باید به نحوی امر گسترش آموزش را انجام بدهیم که بتوانیم در جریان رشد دانش آموزان در افق بیست ساله نیروی مورد نیاز معلمی را نیز تامین کرده باشیم که یکی از بستر‌ها مناطق آزاد هستند.

وی افزود: تعداد زیادی از مناطق آزاد در مناطق کمتر برخوردار واقع شده‌اند و لذا باید مورد توجه جدی باشند که ارتقای آموزش در این مناطق در برنامه‌های سال آتی دیده می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در اردیبهشت ماه، ۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی جذب می‌شوند گفت: ۲۵ هزار نفر نیز ورودی از دانشگاه فرهنگیان داریم.

نوری درباره آخرین وضعیت تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان گفت: تدوین آیین نامه رتبه بندی تا امروز فرصت داشت. جلسات بسیار زیاد کارشناسی برگزار و نسخه اولیه به دولت ارسال شد. روی نسخه اولیه در دولت بر اساس شرایط کمی و کیفی نظر داده می‌شود.

وی در پاسخ به برخی اعتراضات پیرامون آیین نامه و نحوه امتیاز بندی‌ها اظهارکرد: هیچ وقت با یک آیین نامه نمی‌شود همه را راضی کرد. من خواستم نظرات را جمع آوری کنند و همکاران ما برای دوستانی که در جلسات بوده‌اند بفرستند که بررسی شود. اگر موردی پذیرفته شود، اعمال می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار