آیت الله رئیسی: نظارت بر همه مراحل زنجیره تامین و توزیع کالا ضروری است-راهبرد معاصر
بیانیه هیات دولت در خصوص حضور حماسی مردم در مراسم‌ تشییع شهدای خدمت چرا لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در دولت تصویب شد؟ مخبر: دولت به تمام تعهدات «رئیس جمهور شهید» از جمله ساخت مسکن متعهد است محمدرضا عارف وارد رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری می‌شود؟ برگزاری انتخابات الکترونیکی ریاست‌جمهوری در انتظار نظر شورای نگهبان مسابقات پنجگانه نظامی ایران و روسیه در اصفهان برگزار شد دو نامزداحتمالی اصلاحات/شرط لاریجانی برای اعتدالیون کدخدایی: امیرعبداللهیان مرد میدان دیپلماسی بود اسامی نامزدهای هیئت رئیسه مجلس دوازدهم رئیس‌‌جمهور عراق وارد تهران شد جزئیات روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری؛ از زمان تائید صلاحیت‌ها تا اعلام اسامی نامزدها قدردانی از حضور پرشور مردم در بدرقه رئیس جمهور شهید جزئیات جلسه افتتاحیه مجلس دوازدهم انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌ چهاردهم چه مراحلی دارد؟ برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور رهبر انقلاب

آیت الله رئیسی: نظارت بر همه مراحل زنجیره تامین و توزیع کالا ضروری است

رئیس جمهور گفت: نظارت بر زنجیره تأمین و توزیع کالا مسأله مهمی در اجرای موفق طرح اصلاح اقتصادی است که فعالیت جدی، مداوم و میدانی همه نهادهای مسئول را می‌طلبد و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 10
کد خبر: ۱۳۲۹۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز (سه‌ شنبه) با حضور در جلسه ستاد تنظیم بازار، با قدردانی از رهبر معظم انقلاب که پیش از آغاز اجرای طرح اصلاح اقتصادی همگان را دعوت به یاری دولت در اجرای بهتر این طرح مهم کردند، گفت: نقش‌آفرینی مردم مانند همه عرصه‌های خطیر گذشته در این اصلاح اقتصادی نیز مهم بوده و ضامن موفقیت آن است.

 

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید به شبهات و گره‌های ذهنی مردم در خصوص این طرح حتما پاسخ داد، افزود: اقناع افکارعمومی و اقشار مختلف و نخبگان جامعه برای درک بهتر و همراهی در اجرای این طرح، بسیار مهم و ضروری است.

 

دکتر رئیسی اظهار داشت: نظارت بر زنجیره کالا، از تامین و تولید تا توزیع و فروش در فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌ها، مسئله مهم دیگری است که برنامه ریزی و فعالیت جدی، مداوم و میدانی همه نهادهای مسئول را می طلبد و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار