تعطیلی ادارات تهران از ساعت ۱۲ سوم خرداد ۱۴۰۱-راهبرد معاصر

تعطیلی ادارات تهران از ساعت ۱۲ سوم خرداد ۱۴۰۱

تعطیلی ادارات تهران امروز ۳ خرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ اعلام شد. به علت افزایش شاخص آلودگی هوا ادارات تهران امروز تعطیل شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 24
کد خبر: ۱۳۵۱۳۵

به گزارش راهبردمعاصر،براساس آخرین خبر‌ها از تعطیلی ادارات تهران، استاندار تهران اعلام کرد ادارات سراسر تهران امروز 3 خرداد 1401 از ساعت 12 تعطیل است.

تعطیلی ادارات تهران امروز 3 خرداد 1401

عابد ملکی، معاون استانداری تهران با اعلام برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: ادارات سراسر استان تهران از ساعت ۱۲ تعطیل هستند.

وی همچنین از لغو بازی فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و پدیده خبر داد.

کلاس‌های نوبت عصر دانشگاه‌ها نیز لغو شده است و برای خروج کارکنان از محدوده طرح ترافیک جریمه‌ای در نظر گرفته نمی‌شود. 

 

هوای تهران به وضعیت بسیار ناسالم رسید/ شاخص آلودگی در غرب تهران روی عدد ۵۰۰!

در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص ۲۱۲ در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد و ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون باعث بروز این وضعیت شده است. در این شرایط احتمال بروز عوارض جدی بر سلامت افراد جامعه افزایش می‌یابد بنابراین افراد باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری کنند.

هم اکنون ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا حاکی از این است که شاخص کیفیت در برخی مناطق تهران در محدوده خطرناک قرار دارد و منطقه ۲۱ با شاخص ۵۰۰ دارای بالاترین شاخص و بدترین وضعیت کیفیت هواست. مناطق ۹، ۱۰ و ۱۳ نیز با شاخص‌های ۳۶۰، ۳۵۶ و ۳۲۴ در وضعیت خطرناک قرار دارند.

روز گذشته سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی ۴ روزه در برخی استان‌ها از انتقال توده گردوخاک عراق به کشور خبر داده بود و با تشدید آلودگی هوا، مدارس استان تهران تعطیل شد.

در حال حاضر دمای هوای تهران ۲۱ درجه سانتیگراد است و طبق پیش‌بینی صورت گرفته، کمینه دما در روز آینده ۱۸ و بیشینه دما ۲۸ درجه خواهد بود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار