فرانسوی‌ها خواستار عدم ارسال سلاح به اوکراین شدند-راهبرد معاصر

فرانسوی‌ها خواستار عدم ارسال سلاح به اوکراین شدند

وبسایت خبری روسیا الیوم در گزارشی نوشت خوانندگان روزنامه فرانسوی لوفیگارو از رفتار ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که همواره از غرب به دلیل کندی فرستادن تسلیحات به کشورش انتقاد می‌کند، ابراز خشم کردند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 28
کد خبر: ۱۳۵۷۵۲

به گزارش راهبرد معاصر خوانندگان روزنامه فرانسوی لوفیگارو از رفتار‌های رئیس جمهور اوکراین خشمگین هستند و خواستار توقف کمک‌های پاریس به اوکراین شده اند.

وبسایت خبری روسیا الیوم در گزارشی نوشت خوانندگان روزنامه فرانسوی لوفیگارو از رفتار ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که همواره از غرب به دلیل کندی فرستادن تسلیحات به کشورش انتقاد می‌کند، ابراز خشم کردند.

اکثر خوانندگان لوفیگارو در نظرات خود در وبسایت این روزنامه، از توقف فرستادن تسلیحات به اوکراین حمایت کردند. یکی از خوانندگان این روزنامه نوشت: همه کشور‌های غربی باید در اسرع وقت فرستادن تسلیحات به اوکراین را متوقف کنند. به دلیل کمبود تجهیزات نظامی، رهبری اوکراین مجبور به تسلیم شدن و مذاکره با روسیه خواهد شد که به وضوح بهترین راه حل است.

خواننده دیگری نوشت: زلنسکی به خود اجازه می‌دهد غرب را سرزنش کند و مرتبا دستی را که او را تغذیه می‌کند گاز بگیرد. این درحالی است که وی از اجرای توافقات مینسک (برای حل و فصل مسئله دونباس) خودداری کرده است.

فرد دیگری نوشته است: از آلمان تشکر می‌کنم، زیرا تعمیق این درگیری را تشویق کرده است. این مسئله در نهایت نباید برای ما خیلی نگران کننده باشد، اما بدون شک اقتصاد ما را تضعیف می‌کند.

خواننده دیگری گفته است: همه برای حمایت از اوکراین حداکثر تلاش خود را می‌کنند. این مانند یک مسابقه تلویزیونی است. اینجا یک تانک است و آنجا یک سیستم دفاع هوایی وجود دارد و غیره. مقامات اروپایی که فقط به اعمال تحریم‌هایی فکر می‌کنند که به ویژه برای ملت‌های خودشان مضر است، فرصت زیادی برای ارائه راه حل مسالمت جویانه ندارند.

شایان ذکر است ارتش اوکراین در حال حاضر از سامانه‌های دوربرد طراحی شده توسط شوروی استفاده می‌کنند، اما مهمات آن‌ها به شدت کم است. به گفته فرماندهان اوکراینی، این کشور تاکنون بیش از ۱۰۰ هویتزر ۱۵۵ میلی متری آمریکایی را مستقر کرده است، اما این تسلیحات‌ها به تنهایی برای خنثی کردن قدرت ارتش روسیه در دونباس کافی نیست./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده