نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و کسورات آموزش و پرورش همزمان با اجرای رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و کسورات آموزش و پرورش همزمان با اجرای رتبه بندی معلمان

محمد وحیدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت و سایر کسورات آموزش و پرورش هیچ ارتباطی به اجرای قانون رتبه بندی معلمان ندارد؛ در طول سنوات گذشته هم، کسورات نام برده از اعتبارات خود وزارتخانه مربوطه پرداخت شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 29
کد خبر: ۱۳۵۸۴۸
تعداد نظرات: ۹ نظر

به گزارش راهبردمعاصر، محمد وحیدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای اجرای این قانون در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ رقمی معادل ۱۳ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد و برای سال ۱۴۰۱ نیز رقمی معادل ۲۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است. موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت و سایر کسورات آموزش و پرورش هیچ ارتباطی به اجرای قانون رتبه بندی معلمان ندارد؛ در طول سنوات گذشته هم، کسورات نام برده از اعتبارات خود وزارتخانه مربوطه پرداخت شده است.»

عضو ناظر مجلس در کمیته تدوین آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان تأکید کرد: «رئیس جمهور بار‌ها دستور تسریع در اجرای قانون رتبه بندی را صادر کرده است لذا باید تلاش کنیم این آیین نامه به زودی ابلاغ شود.»
وحیدی افزود: «وقتی رتبه بندی به تأیید هیات دولت برسد پس از این مرحله می‌توان احکام معلمان را بر اساس رتبه بندی صادر کرد. معلمان طبق رتبه‌هایی که بر اساس آیین‌نامه تنظیمی دریافت می‌کنند، رتبه‌هایشان تغییرات حقوق را نشان می‌دهد.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
0
0
تو روح همه تون!!!!
بلوچ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
0
0
ر ت ب ه ب ن د ی .یا تعلل و سرگردانی معلمان تورا خدا نمی‌خواهید اجرای کنید دیگه نیازی نیست معلم را سرگردان کنید ببرید پول تان را به جاهای دیگر که نیاز دارید .کانادا یا س و ری ه یا ل ب ن ا ن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
0
0
چی شد دولت چهارصد هزار میلیارد ارز ۴۲۰۰ را یک هفته آیی قطع کرد و اجرا کرده به حساب خانوار ها زد

چهارصد هزار میلیارد تومان یک هفته کرد دویست هزار میلیارد و احراه هم کرد نه نیاز به قانون مجلس داشت نه نیاز به قانون کمیسیون. نه نیاز به تصویب در هیت دولت نه نیاز به یک فوریتی. و دو فوریتی مجلس .
اما برای رتبه بندی هزار بار کمیسیون مجلس دولت
این یعنی نمی‌خواد کار انجام بشه. اما اولی باید جهادی انجام شود فورا سریع دومی غیر جهادی و لاک پشت واز در درگیر کاغذ بازی در کنیسیونها. دولت و شورای نگهبان
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
0
0
لعنت خدا بر دروغگویان که ما را با رتبه بندی مشغول کردند
پری حسیبی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
0
0
انشاءالله معلمان باز نشسته بی نصیب نمانند به آقای وزیر بفرمابید ما هم عمری در کلاس های چهل پنجاه نفری با حقوق اندک زحمت کشیدیم هرینه تعمیر دندان در کلینیک معمولی هشتاد میلیون تومان است به ما رسیدگی کنید خداوند اجرتان بدهد .
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
جناب نوری(وزیر)شما مدافع حقوق ضایع شده معلمها هستی یا اینکه آمدی انتقام بگیری؟!
واقعا متاسفم با این طرز تفکر شما
کیارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
معلمین به این اجماع رسیدن که مجلس در خدمت تیم آقای میرکاظمی است ! و متاسفانه بدلیل عدم بکار گیری قدرت مجلس در تدوین قوانین و نظارت ناکارمدی خود رابا دروغ پردازی های مکرر می خواهد بپوشاند و چنین مجلسی از زمان تاسیس کسی سراغ. ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
سلام یه سوال من معلم اول مهر 1400 بازنشسته شدم ایا رتبه به من تعلق می گیره. دوم پاداش خدمت ما چه زمانی پرداخت میشه ممنونم
ع از زاهدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
ای بابا کشتین شما فرهنگیان رو تا یک رتبه بندی نصفه ونیمه اجرا کنید
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار