روحانی دوشنبه را به مقصد تهران ترک کرد-راهبرد معاصر
برگزاری مراسم ختم مادر سیدحسن نصرالله از سوی رهبر انقلاب قدر؛ اولین موشک بالستیک ضدکشتی ایران در اختیار انصارالله یمن واکنش زاکانی به احتمال کاندیداتوری‌ ریاست جمهوری اسماعیلی: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد ضرغامی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود؟ علی باقری: فعالیت‌های هسته‌ای زیر نظر شورای عالی امنیت ملی است واکنش مخبر درباره ثبت‌نام در انتخابات در انتخابات ریاست جمهوری صرفاً با کارت ملی و شناسنامه می‌توان رأی داد میراحمدی رئیس ستاد امنیت انتخابات شد فرمانده کل سپاه با خانواده شهید موسوی دیدار کرد محرمانگی؛ بهانه نهادهای دولتی درعدم تمکین به قانون اجاره‌بها دریادار ایرانی: با ظرفیت‌های علمی کشور، امنیت اقتصادی را در اقیانوس‌ها برقرار کنیم توضیحات وزیر کشور درباره ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی به عراق در اربعین واعظی: علی لاریجانی برای مدیریت دولت برنامه دارد توضیحات رئیس ستاد اربعین درباره ورود خودروهای شخصی به عراق

روحانی دوشنبه را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا (سیکا) به تاجیکستان سفر کرده بود، لحظاتی قبل دوشنبه را به مقصد کشورمان ترک کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 15
کد خبر: ۱۳۶۶۴

به گزارش راهبرد معاصر ، حجت اسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران که در دومین مرحله از سفر سه روزه خود به دو کشور آسیایی به منظور شرکت در پنجمین کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا (سیکا) به تاجیکستان سفر کرده بود، لحظاتی قبل دوشنبه را به مقصد کشورمان ترک کرد.

 

روحانی در نخستین مرحله از این سفر، پنج شنبه 23 خرداد ماه به منظور شرکت در نوزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، عازم بیشکک پایتخت قرقیزستان شد.

 

وی در مدت حضور در قرقیزستان علاوه برحضور و سخنرانی در جمع سران کشورهای عضو شانگهای، در دیدارهای جداگانه ای با روسای جمهور روسیه، چین و افغانستان گفت و گو و درخصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تبادل نظر کرد.

 

رئیس جمهورهمچنین روز شنبه در پنجمین کنفرانس «سیکا» مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران درخصوص موضوعات مهم منطقه را در جمع سران و مقام های بیش از 20 کشور آسیایی حاضر در این نشست بین المللی تبیین و تشریح کرد.

 

روحانی همچنین در حاشیه اجلاس سیکا درشهر دوشنبه تاجیکستان در ملاقات های جداگانه ای با رئیس اجرایی دولت افغانستان، روسای جمهور ترکیه و تاجیکستان و امیر قطر دیدار و درخصوص مناسبات دو جانبه و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی گفت و گو کرد.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده