به خاطر پیشنهاد ایران برای ایجاد پول واحد شانگ‌های از سوال از وزیر خارجه انصراف دادم-راهبرد معاصر
منتخبان مجلس دوازدهم به حرم امام خمینی(ره) رفتند راهنمای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری مخبر: شهید رئیسی اداره کشور را منوط به خارج نمی‌کرد وحیدی: انتخابات مجلس دوازدهم مظهر تحقق دولت الکترونیک بود بروجردی: حرکت کشور به سمت رفاه، آسایش و امنیت تعیین شده است مهمانان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ منتخبان مجلس دوازدهم سوگند یاد کردند رهبر انقلاب: مجلس دوازدهم آرامش‌بخش، امیدآفرین و دعوت‌کننده به همدلی و برادری در کشور باشد بروجردی رئیس سِنّی مجلس دوازدهم شد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم با حضور مقامات کشوری و لشکری آغاز شد کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری با دستور وزیر کشور دستور مخبر درباره تداوم نظارت دقیق و جدی بر بازار شرایط داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد سخنگوی شورای‌ نگهبان: تمام مراحل ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری حضوری است

به خاطر پیشنهاد ایران برای ایجاد پول واحد شانگ‌های از سوال از وزیر خارجه انصراف دادم

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: با توجه به پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان برای ایجاد پول واحد کشورهای عضو پیمان شانگهای از سوال خودم از وزیر امور خارجه انصراف دادم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 06
کد خبر: ۱۳۶۹۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیشنهاد معاون اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان برای ایجاد پول واحد کشورهای عضو پیمان شانگهای از سؤال خود از وزیر امور خارجه انصراف دادم.

 

وی افزود: اردیبهشت سؤال من از وزیر امور خارجه درباره علت عدم اقدام در خصوص ارائه پیشنهاد به منظور ایجاد پول واحد کشورهای عضو پیمان شانگهای سؤالی را‌‌‌‌‌‌‌‌ از وزیر امور خارجه مطرح کردم و این سؤال در دستورکار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار گرفت.

 

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در آن جلسه آقای امیرعبداللهیان از این موضوع استقبال کرد و قول پیگیری موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌ داد و هفته گذشته شاهد بودیم که معاون اقتصادی وزارت امور خارجه این پیشنهاد را‌‌‌‌‌‌‌‌ به پیمان شانگهای ارائه کرد و این موضوع به نام ایران در دبیرخانه این کنفرانس به ثبت رسید.

 

ابوترابی خاطرنشان کرد: بنده ضمن تقدیر از وزارت امورخارجه از سؤال خود از وزیر امور خارجه انصراف دادم.

 

نماینده نجف‌آباد در مجلس افزود: ما می‌توانیم با پول واحد پیمان شانگهای به جنگ دلار برویم و به سلطه چندین ساله آن پایان دهیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده