اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌روز می‌شود-راهبرد معاصر

اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌روز می‌شود

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس از بررسی طرح اصلاح قانون اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این کمیسیون خبر داد و گفت: قانون این شرکت 50 سال قدمت دارد که باید بروز شود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 14
کد خبر: ۱۳۸۴۴۳

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه‌شنبه 24 خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: طرح اصلاح قانون اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این نشست بررسی کرد. 

 

وی افزود: مقرر شد کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی را بررسی کند، سپس در صحن کمیسیون به این موضوع رسیدگی شود.

 

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس درباره اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سال 50 تاکنون اصلاح نشده است از سوی دیگر این بخش در حوزه مالی نیازمند شفافیت است که در طرح جدید به این موضوع رسیدگی شده است.

 

حسین کیا گفت: روابط شرکت ملی صنایع پتروشیمی با سایر بخش‌ها مانند پالایشگاه‌ و پخش نیازمند قوانین جدید است که در این طرح به آن اشاره شده همچنین نقش بخش خصوصی در توسعه صنعت پتروشیمی و... از جمله موضوعاتی است که در اساسنامه مذکور به آن رسیدگی شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده