شرط رژیم صهیونیستی برای امضای قرارداد مبادله اسرا-راهبرد معاصر

شرط رژیم صهیونیستی برای امضای قرارداد مبادله اسرا

ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که برای امضای قرارداد مبادله اسرا با جنبش حماس یک شرط دارد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۱۲ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 03
کد خبر: ۱۴۰۹۳۰

به گزارش راهبرد معاصر ران کوخاو، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگویی رادیویی تاکید کرد که شرط اصلی امضای قرارداد مبادله اسرا با حماس این است که در آن آزادی شائول آرون و هدار گولدن دو نظامی اسیر صهیونیست هم تضمین شده باشد.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اخیرا ویدیویی در مورد هشام السید نظامی اسیر صهیونیست در غزه منتشر کرد که ثابت می‌کرد او وضعیت وخیمی دارد.

القسام ابتدا خبر از وخامت حال این نظامی صهیونیستی داد و پس از آن با انتشار ویدیویی این خبر را تایید کرد. منابع صهیونیستی در ابتدا ادعا می‌کردند که حماس جنگی روانی به راه انداخته و اخبار منتشر شده در مورد وخامت حال این نظامی اسیر صهیونیست صحت ندارد.

منابع عبری زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی تصمیم دارد پس از مدت‌ها رکود، مجددا پرونده نظامیان اسیر خود در غزه را به جریان بیاندازد.

گردان‌های القسام چهار نظامی صهیونیست به نام‌های ابراهام منگستو، هشام السید، هدار گولدن و آرون شاؤول را از زمان حمله اسرائیل به غزه در سال ۲۰۱۴ در اسارت دارد.

پیشتر ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس از وخامت حال یکی از نظامیان اسیر صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که طی ساعات آینده مدارکی رو می‌کند که این را ثابت می‌کند. به گفته منابع به دنبال انتشار بیانیه حماس محافل داخلی رژیم صهیونیستی درباره وضعیت اسرا آشفته شده‌اند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده