توضیحات جماران درباره شایعه بیماری و رحلت امام خمینی(ره)-راهبرد معاصر
واکنش علی لاریجانی به احتمال کاندیداتوری در انتخابات سخنگوی جبهه پایداری: در حال بررسی نامزدها هستیم و هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم چه گذشت؟ بادامچیان: اگر لاریجانی ثبت نام کند با او مذاکره خواهیم کرد 12 توصیه رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس دوره دوازدهم فرزین: نامزد انتخابات نمی شوم منتخبان مجلس دوازدهم به حرم امام خمینی(ره) رفتند راهنمای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری+ شرایط لازم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری مخبر: شهید رئیسی اداره کشور را منوط به خارج نمی‌کرد وحیدی: انتخابات مجلس دوازدهم مظهر تحقق دولت الکترونیک بود بروجردی: حرکت کشور به سمت رفاه، آسایش و امنیت تعیین شده است مهمانان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ منتخبان مجلس دوازدهم سوگند یاد کردند رهبر انقلاب: مجلس دوازدهم آرامش‌بخش، امیدآفرین و دعوت‌کننده به همدلی و برادری در کشور باشد بروجردی رئیس سِنّی مجلس دوازدهم شد

توضیحات جماران درباره شایعه بیماری و رحلت امام خمینی(ره)

درپی انتشار شایعاتی درباره نحوه رحلت امام(ره)، پایگاه خبری جماران، وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با انتشار اطلاعیه‌ای این ادعاها را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 31
کد خبر: ۱۴۴۹۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛  درپی انتشار شایعاتی در روزهای اخیر درباره نحوه رحلت امام خمینی (ره)، پایگاه خبری جماران، وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با انتشار مطلبی این ادعاها را تکذیب کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است:

اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن، فردی که خود را محافظ امام خوانده است، ادعاهایی را در خصوص بیماری و رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی بیان کرده است؛ شایان ذکر است که این فرد جز دوره کوتاهی در ابتدای ورود امام به ایران در سال ۵۷، در بیت امام و حفاظت از ایشان نقشی نداشته است و ادعاهایی که مطرح شده نیز به هر انگیزه و علت که بیان شده، سراسر کذب و بی پایه است.

 

قرار است موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی درباره این موضوع در روزهای آینده بیانیه ای منتشر کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده