مات شدن حامیان بی‌حجابی در صفحه شطرنج کودک محجبه ایرانی-راهبرد معاصر
«راهبرد معاصر» گزارش می‌دهد؛

مات شدن حامیان بی‌حجابی در صفحه شطرنج کودک محجبه ایرانی

سلما همتیان، دختر دهه نودی مشهدی با پاتک فرهنگی خود به دشمن در قلب رقابت‌های آسیایی کاری کارستان می‌کند و باافتخار از حجابش که الگویی نجات‌بخش برای همگان خواهد بود، سخن می‌راند. او چادرش را افتخار خود می‌داند و می‌خواهد حجاب فاطمی الگوی دختر و زن ایرانی باشد؛ نه اینکه برخی‌ها از سر غفلت و کورکورانه فریب دشمن را بخورند و مدهوش ذره‌ای لذت زودگذر بدحجابی و بی‌حجابی شوند.
ملیحه زرین پور؛ کارشناس مسائل اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 28
کد خبر: ۱۵۶۳۱۱

مات شدن حامیان بی‌حجابی در صفحه شطرنج کودک محجبه ایرانی

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ داستان دختر هشت ساله مشهدی که قهرمان شطرنج شد و برای کسب مدال طلا و به رخ کشیدن حجاب فاطمی اش لحظه شماری می کرد، عجیب، قابل تأمل و در عین حال واقعی و شنیدنی است؛ آن هم در بحبوحه تلاش بی وقفه و شبانه روزی دشمن و بوقچیان غربی برای ترویج بی حیایی و بی حجابی در جامعه ایران اسلامی. بوقچیانی که هر کدام میلیون ها دلار پاداش می گیرند تا در تریبون های سعودی، انگلیسی و آمریکایی فرهنگ ناب اسلامی کشورمان را دگرگون کنند و با هشتگ های خاص و هدفمندی چادرو روسری را از سر دختر ایرانی بردارند.

 

قهرمانی با حجاب فاطمی

در حالی که برخی بی حجابی را دلیل موفقیت می پندارند و داشتن حجاب را دست و پا گیر، دختری دهه نودی و بازیگوش که با شنیدن سرود «سلام فرمانده» درباره امام زمان (عج) با ولی عصر خود عهد بسته است، به میدان می آید و با تأسی از الگوی پوشش حضرت زهرا (س)، با حجاب فاطمی نام ایران و ایرانی باغیرت و محجوب را روی سکوی نخست قهرمانی آسیا طنین انداز می کند.

 

بی تردید دشمن هتاک از اعجوبه های عصر ظهور هراس دارد و تلاش می کند با دروغ پراکنی و خبرسازی های جعلی نوجوان و جوان ایرانی و دختران عفیف و باحیای این مرز و بوم را با تفکرات منحط خود همراه کند تا حجاب از سرشان بردارد.

 

دشمن هتاک از اعجوبه های عصر ظهور هراس دارد و تلاش می کند با دروغ پراکنی و خبرسازی های جعلی نوجوان و جوان ایرانی و دختران عفیف و باحیای این مرز و بوم را با تفکرات منحط خود همراه کند

وقتی دشمن از حجاب بانوی ایرانی وحشت دارد و برای ترویج بی حیایی و بی عفتی به هر حقه و فریبی دست می آویزد تا عنصر پاکی و عفاف را از دامن بانوی ایرانی برباید و با اشاعه فساد و بی بندوباری به اهداف شوم و پشت پرده خود دست یابد.

 

سلما همتیان، دختر دهه نودی مشهدی با پاتک فرهنگی خود به دشمن در قلب رقابت های آسیایی کاری کارستان می کند و با افتخار از حجابش که الگویی نجات بخش برای همگان خواهد بود، سخن می راند. او چادرش را افتخار خود می داند و می خواهد حجاب فاطمی الگوی دختر و زن ایرانی باشد؛ نه اینکه برخی ها از سر غفلت و کورکورانه فریب دشمن را بخورند و مدهوش ذره ای لذت زودگذر بدحجابی و بیحجابی شوند.

 

کیش و مات دشمن مقابل دختر محجبه ایرانی

می توان گفت مهره های دشمن با اقدام قهرمان شطرنج هشت ساله ایرانی کیش و مات شدند؛ آنجا که می گوید «خوشحالم با چادر روی سکو رفتم و پرچم ایران را بالا بردم». موفقیت و الگوی بسیاری از جوانان و نوجوانان حال و آینده شدن سلما در حالی است که چند روزی از اقدام هنجارشکنانه دختر جوانی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در رقابت های صخره نوردی قهرمانی آسیا در سئول کره جنوبی حضور داشت و در رقابت مرحله نهایی بدون حجاب حضور یافت، نمی گذرد. البته او که شاید در ذهن خود می پنداشت بدون حجاب می تواند قهرمان شود و بر حاشیه های منفی این روزهای کشور بیفزاید، درنهایت چهارم شد و بی حجابی نتوانست او را به هدف به ظاهر شومش برساند.

 

این دختر صخره نورد تنها جوان کشورمان نبود که در جنگ رسانه ای دشمن بر سر حجاب و عفاف شکست خورد، بلکه پیش تر دختر نوجوان دیگری که تصورات خاصی در ذهنش داشت، پس از خروج از کشور و پناهنده شدن، در رقابت های تکواندو با پرچم تیم موسوم به «پناهجویان» شکست خورد و از رقابت های مهمی ورزشی حدف شد و سرنوشتی جز خارج شدن از دایره توجهات دلسوزان ورزش نداشت. مجموع این موارد نشان می دهد داشتن حجاب دلیلی بر ناکامی و نداشتن آن دلیلی بر موفقیت نیست.

 

نقشه دشمن برای جوان و نوجوان ایرانی

موفقیت دختر محجبه هشت ساله و شکست، ناکامی و حذف دختر بی حجاب پناهنده نشان داد؛ آنهایی که با ادعای آزادی و موفقیت حجاب از سر برمی دارند راه به جایی نمی برند، زیرا فریب ظاهر بزک کرده دشمن را خورده اند؛ دشمن به فکر موفقیت یا ناکامی جوان ایرانی نیست، بلکه در نقطه مقابل از موفقیت ها و پیروزی های روزافزون آنها هراس دارد و می خواهد با بهانه های واهی آشوب داخلی راه بیندازد، تحریم های ظالمانه خود را تشدید کند و تمرکز جوان و نوجوان مسلمان و با حیای ایرانی را برای کسب موفقیت منحرف کند.

 

دشمن از دانشمندان جوانی که از میان دهه ۸۰ و نودی ها به پا می خیزند و کارهای بزرگ و پیشرفت های روزافزون ایران اسلامی را رقم می زنند، وحشت دارد و درست در بحبوحه حضور ایران در سازمان ملل متحد و تصمیمات سرنوشت ساز نقشه شوم خود را با هدف براندازی و در دست گرفتن سرنوشت ایرانیان و نابودی فرصت ها آغاز می کند. غرب با پروژه نخ نما شده کشته سازی سعی می کند اوضاع داخلی را به نفع خود در دست بگیرد.

 

ایران اسلامی پر است از سلماهای هشت، ۱۰ و ۲۰ ساله؛ دشمن این را می داند و در تلاش است اقتدار و غیرت را با برداشتن حجاب از سر دختر ایرانی بستاند؛ اما تا نوگلانی همچون سلما همتیان حضور دارند، راه به جایی نخواهند برد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده