روسیه خطاب به اوکراین: باب مذاکره هنوز باز است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

روسیه خطاب به اوکراین: باب مذاکره هنوز باز است

مقام روس با اعلام این که باب مذاکره با اوکراین هنوز باز است، کی‌یف را به تلاش برای کشاندن ناتو به درگیری مستقیم با روسیه متهم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 20
کد خبر: ۱۵۹۹۸۹

به گزارش راهبرد معاصر،  رئیس کمیسیون امور بین الملل دومای روسیه اعلام کرد: مسکو باب مذاکره با اوکراین را نبسته است و با ادامه مذاکرات مخالفتی ندارد.

 

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، وی ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را متهم کرد که پس از حادثه اصابت موشک به خاک لهستان در صدد کشاندن ناتو به درگیری با روسیه است.

 

مقام روس تاکید کرد غرب نمی‌خواهد روابط خود را به کلی با روسیه قطع کند.

 

پیشتر مشاور ولودیمیر زلنسکی با رد هر نوع مذاکره با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تأکید کرد: اوکراین برای مذاکره با رئیس جمهور آینده روسیه آمادگی دارد.

 

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز در مقابل گفت: «ما یا منتظر تغییر موضع رئیس جمهور فعلی خواهیم بود یا منتظر خواهیم بود تا رئیس جمهور بعدی اوکراین موضع خود را به نفع مردم کشورش تغییر دهد».

 

این در حالی است که در شرایط موجود و مشکلاتی که کشور‌های حامی اوکراین درگیر آن شده اند و به دنبال کاهش حمایت مالی و تسلیحاتی از کی یف هستند، واشنگتن پست به نقل از افراد مطلع گزارش داده بود که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به طور خصوصی از اوکراین خواسته است که آمادگی خود را برای مذاکره با روسیه نشان دهد./ باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده