رایزنی علی باقری با ریابکوف در مسکو-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

رایزنی علی باقری با ریابکوف در مسکو

علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز با ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در مسکو دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۵ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 03
کد خبر: ۱۶۱۹۰۲

به گزارش راهبرد معاصر، «علی باقری»، معاون سیاسی وزیر امور خارجه امروز (جمعه) ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۱ با «سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه، دیدار و گفت‌وگو کرد. 

 

در این دیدار بر ضرورت همکاری بین دو کشور در جهت تقویت رهیافت چندجانبه گرایی و مقابله با یکجانبه گرایی و پایبندی به اصول مندرج در منشور ملل متحد، تاکید شد.

 

تلاش برای جلوگیری از سوءاستفاده ابزاری، سیاسی و برخورد گزینشی با موضوعات حقوق بشری توسط قدرت‌های غربی از دیگر موضوعات مورد گفت‌وگو در این دیدار بود.

 

به گزارش فارس، علی باقری، روز سه شنبه (هشتم آذرماه)، نیز در سفر به دوحه با همتای قطری خود دیدار و گفت‌وگو کرده بود. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده