قالیباف: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه ها ضروری است-راهبرد معاصر
آملی لاریجانی: حضور پرشور مردم در تشییع شهدای خدمت تلاش‌های دشمنان را نقش بر آب کرد دستورالعمل‌های انتخاباتی به رسانه‌ها ابلاغ شد توضیح لاریجانی درباره استفاده از یک هشتگ شائبه‌برانگیز همتی: آمده‌ام که بگویم به آینده امیدوارم هستم عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد ۱۷ برنامه و اقدام رهبر معظم انقلاب در ۱۲ روز اخیر محمد خوش‌چهره در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد مراجعه ۳۷ نفر به ستاد انتخابات و ثبت‌نام قطعی ۷ نفر باقری‌کنی: رژیم صهیونیستی در عالی‌ترین مرجع حقوقی بین‌المللی به نسل‌کشی متهم شده است ابوترابی: امروز «رفح» به نقطه پایان کار رژیم‌ صهیونیستی تبدیل شده است ثبت‌نام احمدی بی‌غش در انتخابات ریاست جمهوری زاکانی احتمالاً یکشنبه در انتخابات ثبت‌نام می‌کند اسلامی: تاکنون ۶ نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند لاریجانی پس از ثبت نام انتخابات: افراد کاربلد و توانمند با هر سلیقه به کار گرفته می‌شوند آغاز دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

قالیباف: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه ها ضروری است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها، با توجه به اندیشه حضرت امام و مقام معظم رهبری،‌ ضرورتی است که باید در دستور قرار گیرد و اولویت با مسائل اقتصادی است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۱ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 01
کد خبر: ۱۶۶۲۴۰

به گزارش راهبرد معاصر، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای نشست علنی صبح امروز 11 دی مجلس،‌در نطق پیش از دستور خود با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی گفت: مردم با حضور خود در نهم دی، توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی را خنثی کردند.

 

وی افزود: این روز بزرگ، یادآور این است که مردم چگونه از نظام اسلامی دفاع می کنند و ما باید با کارآمدی و حل مسئله و تصمیم گیری و اقدام به موقع، دین خود را به مردم ادا کنیم.

 

قالیباف در ادامه اظهار کرد: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه ها، با توجه به اندیشه حضرت امام و مقام معظم رهبری،‌ضرورتی است که پس از بازگشت امنیت به کشور باید در دستور قرار گیرد و اولویت با مسائل اقتصادی است.

 

قالیباف خاطرنشان کرد: اقدام رییس جمهور محترم مبنی بر تغییر رییس کل بانک مرکزی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که از این اقدام ایشان تشکر می کنم. البته ضروری است این‌تغییر با اصلاحات ساختاری، سیاست گذاری و مدیریتی، تکمیل شود تا مسئله بصورت پایدار حل شود؛ امید زیادی داریم با روی‌ کار آمدن رییس کل جدید این اتفاقات بیفتد، ان شاء الله.

 

وی تصریح کرد: البته برخی نکات کارشناسی، درباره سیاست اعلام شده رییس جدید بانک مرکزی وجود دارد که در جلسات کاری به ایشان و مسئولان مربوطه منتقل خواهم کرد اما در عین حال تاکید دارم همه باید با تمام توان کمک کنند که رئیس جدید بانک مرکزی در ماموریت حساس خود موفق باشند.

 

قالیباف ادامه داد: مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک است که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالاها ناشی از افزایش کالاهای اساسی را کنترل می کند..

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده