سناتور آمریکایی: دولت بایدن فاسد و متقلب است-راهبرد معاصر

سناتور آمریکایی: دولت بایدن فاسد و متقلب است

سناتور جمهوری خواه در واکنش به کشف اسناد در خانه رئیس جمهور آمریکا گفت دولت بایدن فاسد و متقلب است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 22
کد خبر: ۱۶۹۵۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، پس از کشف اسناد جدیدی از خانه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در ایالت دلاور، تد کروز، سناتور جمهوری خواه گفت: این دولت فاسد و متقلب است. آن‌ها از دوم نوامبر از این موضوع خبر داشتند.

 

وی در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: اداره اسناد آرشیوی نیز از این موضوع مطلع بود. وزارت دادگستری نیز از آن اطلاع داشت. ما فهمیده ایم که وزارت دادگستریِ دولت بایدن وقتی مسئله‌ای برضد دونالد ترامپ باشد، آن مسئله را مانند یک آبکش، نشت می‌دهد. ما عکس‌های یورش اف بی آی به مارِلاگو (اقامتگاه ترامپ) را می‌بینیم. ما وقتی از نظر سیاسی به نفع آن هاست، همه نوع نشت را می‌بینیم، اما در این خصوص، شش روز پیش از انتخابات در‌های وزارت دادگستری به طور معجزه آسایی مثل تله، کاملاً بسته شد.

 

تد کروز افزود: آن‌ها نمی‌خواستند خبر کشف اسناد در خانه بایدن را نشت دهند، زیرا می‌خواستند دمکرات‌ها برنده شوند. فکر می‌کنم یکی از بدترین میراث‌های جود بایدن، فساد عمیق وزارت دادگستری و اف بی آی است. چرا اف بی آی به خانه بایدن در دلاوِر یورش نبرد؟ چرا به مرکز پِن یورش نبرد؟ چرا آن‌ها صرفاً به وکیل‌ها اطمینان نکردند تا به آن‌ها بگویند شما خودتان بگردید وببینید چه چیز آنجا هست؟ زیرا این به وضوح استاندارد دوگانه است.

 

وی گفت: من فکر می‌کنم کاخ سفید واقعاً نگران رویارویی با قانون نیست. فکر می‌کنم به باور آن ها، بازپرس ویژه آن‌ها را تنبیهی ملایم می‌کند و تمام. به نظرم آن‌ها از روبرو شدن با کیفرخواست نمی‌ترسند. مریک گارلند (وزیر دادگستری) در دولت بایدن می‌خواهد علیه دونالد ترامپ کیفرخواست صادر کند. آن‌ها می‌خواهند برای موضوع مارِلاگو علیه او کیفرخواست صادر کنند و ناگهان از نظر سیاسی به دردسر می‌افتند. چون اگر کیفرخواست صادر کنند، همه می‌پرند چرا علیه بایدن کیفرخواست صادر نکردید؟ این مشکل آن هاست و بخاطر همین نگرانند.

 

مقامات وزارت دادگستری آمریکا به صورت ضمنی پیام‌هایی منتقل کردند مبنی بر اینکه احتمالاً با تحقیق و تفحص کنگره درباره عملکرد نادرست رئیس جمهور بایدن در زمینه اسناد محرمانه همکاری نخواهند کرد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده