شی‌جین پینگ از آیت الله رئیسی استقبال کرد-راهبرد معاصر
پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان

شی‌جین پینگ از آیت الله رئیسی استقبال کرد

رئیس جمهور چین در محل کنگره ملی خلق چین به صورت رسمی از رئیس‌جمهور کشورمان که در رأس هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد.
https://rahbordemoaser.ir/admin/modules/send_news/send_news.php#
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 14
کد خبر: ۱۷۳۰۷۹

به گزارش راهبرد معاصر، «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین در محل کنگره ملی خلق چین و به صورت رسمی از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد.

 

در این مراسم همچنین به افتخار رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت عالی‌رتبه همراه ۲۱ گلوله توپ شلیک شد و هنگام ورود آیت‌الله رئیسی به ساختمان کنگره مارش خوش‌آمد گویی توسط سه نفر از اعضای گارد احترام نواخته شد.

 

در مراسم استقبال رسمی، پس از گرفتن عکس یادگاری روسای جمهور ایران و چین، اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور معرفی شدند.

 

در ادامه پس از قرار گرفتن آیت‌الله رئیسی و شی جین پینگ در جایگاه رسمی، سرود ملی دو کشور نواخته شد و سپس روسای جمهور ایران و چین از یگان تشریفات حاضر در مراسم سان دیدند.

 

با استقرار مجدد سران دو کشور در جایگاه رسمی همچنین گارد احترام از مقابل ر رئیسی و شی جی پینگ رژه رفتند. بلافاصله پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات دوجانبه هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار شد.

 

پس از این نشست اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه میان ایران و چین در حضور روسای جمهور به امضای مقامات دو کشور خواهد رسید./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده