تذکر نمایندگان درباره بیمه معلمان و نیروهای شرکتی-راهبرد معاصر

تذکر نمایندگان درباره بیمه معلمان و نیروهای شرکتی

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره رسیدگی به مشکلات بیمه تکمیلی معلمان و عدم پذیرش بیمه آنها در بیمارستان‌های طرف قرارداد را قرائت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 21
کد خبر: ۱۷۳۹۵۳

به گزارش راهبرد معاصر؛  سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

 

- تذکر جعفر قادری نماینده مردم شیراز به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای امور اقتصادی و کشور: لزوم تعیین یک دستگاه واحد به عنوان متولی صدور مجوز خیریه‌ها. همچنین تذکر به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم تسریع در تشکیل جلسات دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی.
- تذکر هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور به وزیر آموزش و پرورش: رسیدگی به مشکلات بیمه تکمیلی معلمان و عدم پذیرش بیمه آنها در بیمارستان‌های طرف قرارداد. همچنین تذکر به وزیر صمت: لزوم انتصاب افراد شایسته در پست‌های کلیدی و حساس در زیرمجموعه معادن.
- تذکر احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت پرداخت حق بیمه نیروهای شرکتی خدمات اول مخابرات ایران.
- تذکر ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به عملکرد ضعیف اداره کل منابع طبیعی حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان.
- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش: لزوم جذب و پرداخت حقوق قانون کار به معلمان طرح امین.
- تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی بر افزایش قیمت بی‌رویه محصولات کشاورزی در بازار. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بازنگری در افزایش سه برابری آب‌بهای کشاورزی استان‌های شمالی در سال جاری.
- تذکر ابراهیم عزیزی نماینده شیراز به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر امور خارجه: لزوم توجه به تحرکات ترکیه و آذربایجان در اطراف مرزهای ایران.
- تذکر کیوان مرادیان نماینده قائمشهر به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی از سوی مرکز ملی فضای مجازی.
- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات: ضرورت بازنگری در آبونمان 10 هزار تومانی برای تلفن ثابت. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به مشکل عدم تخصیص دادن دستگاه کارتخوان به مساجد.
- تذکر روح‌الله ایزدخواه نماینده تهران به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور، وزرای اطلاعات و علوم: لزوم اجرای قانون محدودیت ورود نیروهای مسلح به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور.
- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم برخورد با هنجارشکنان شرعی و قانونی داخلی کشور.
- تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر صمت: لزوم رسیدگی به افزایش بی رویه قیمت خودرو.
- تذکر محمدرضا احمدی و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور؛ مبنی بر لزوم برخورد با هنجارشکنان اخلاقی و اجتماعی.
- تذکر مهدی شریفیان به وزیر نفت؛ مبنی بر لزوم پیش بینی کپسول گاز مایع در فصل سرما برای مناطق سردسیر.
- تذکر عبدالجلال ایری خطاب به وزیر کار؛ در خصوص قطع بیمه کارگری.
- تذکر جعفر قادری به وزیر اقتصاد؛ در خصوص اخذ مالیات بر ارزش افزوده مضاعف در مناطق آزاد، همچنین تذکر این نماینده به وزیر اقتصاد و دارایی؛ مبنی بر لزوم واریز مالیات واحدهای تولیدی به حساب استان های محل استقرار آن ها، همچنین تذکر به رئیس جمهور؛ ضرورت تسریع در رفع تداخل پارک ملی و محدوده شهر صدرای شیراز.
- تذکر رسول فرخی میکال و جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو؛ لزوم حل مشکل آب شرب روستاهای شهرستان سیاهکل و بخش دیلمان، همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم تعیین و تکلیف آموزشیاران نهضت سوادآموزی.
- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به رئیس جمهور؛ مبنی بر ارسال لایحه عدالت محور حقوق و دستمزد، همچنین به وزیر راه و شهرسازی؛ مبنی بر لزوم زمینه پرداخت اقساط توسط متقاضیان مسکن ملی که مددجوی دستگاه های حمایتی هستند.
- تذکر کیومرث سرمدی خطاب به وزیر اقتصاد و وزیر جهاد کشاورزی؛ مبنی بر حل مشکلات کشاورزان با بانک کشاورزی واقع در حوزه انتخابیه.
- تذکر پروین صالحی مبارکه به وزیر نفت؛ لزوم توقف استفاده از سوخت مازوت در شهرستان مبارکه.
- تذکر علیرضا نظری به وزیر راه و شهرسازی؛ مبنی بر تسریع و تکمیل بیمارستان خمین.
- تذکر سیدسلمان ذاکر به وزیر کار؛ لزوم احتساب بیمه تامین اجتماعی طلاب در سنوات بازنشستگی و پرداخت حقوق و مزایا در دستگاه ها.
- تذکر کعب عمیر به وزیر بهداشت؛ مبنی بر لزوم احداث بیمارستان شهرستان کرخه با توجه به اخذ مجوز ماده 23 از سازمان برنامه و بودجه./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده