صحبت‌های خبرساز و جنجالی ساپینتو با بازیکنان استقلال-راهبرد معاصر

صحبت‌های خبرساز و جنجالی ساپینتو با بازیکنان استقلال

اگر چه شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر کمرنگ شده است و این تیم در جام حذفی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، اما ریکاردو ساپینتو راضی نیست گامی عقب بکشد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 02
کد خبر: ۱۸۲۲۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، ریکاردو ساپینتو بعد از پیروزی در برابر پارس جنوبی در تمرین استقلال خطاب به بازیکنان تیمش گفت: «من به هیچ وجه قبول ندارم که شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده ایم. همان طور که کسی تصور نمی کرد و سپاهان در برابر ملوان امتیاز از دست داد، ممکن است در سه هفته پایانی باز هم تیم های پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست دهند و تیم استقلال باید در سه بازی پایانی بهترین بازی ها را به نمایش بگذارد و سه پیروزی به دست بیاورد.»

استقلال یک جام در پایان هفته یازدهم به دست آورد و با شکست نساجی قهرمان سوپر جام شد. در ادامه مسیر اگر استقلال قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود در کسب جام هت تریک خواهد کرد.

مبارزه طلبی یکی از خصوصیت های بارز مربیگری ریکاردو ساپینتو است. روزبه چشمی کاپیتان دوم تیم استقلال می گوید اگر هر تیم دیگری به جای استقلال بود با مشکلات مالی و مدیریتی در جدول رده بندی هشتم یا نهم می شد اما استقلال در هر دو جام به عنوان مدعی پیش می رود.

او در پایان خطاب به بازیکنان تیمش گفت:« سه بازی پایانی در لیگ برتر و ۲ بازی باقی مانده در جام حذفی هر یک برای ما حکم فینال دارد. ۵ فینال داریم؛ اگر در این فینال ها خوب بازی کنیم و در همه بازی ها برنده شویم، ممکن است هر دو جام را به دست بیاوریم؛ به این مسئله فکر کنید.»/ خبر ورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار