پرداخت مطالبات معلمان خرید خدماتی و حق التدریس‌ها-راهبرد معاصر

پرداخت مطالبات معلمان خرید خدماتی و حق التدریس‌ها

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت:مطالبات معلمان خرید خدماتی و حق التدریس‌ها تا پایان خرداد پرداخت می شود.
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 30
کد خبر: ۱۸۶۹۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در تشریح جلسه امروز این کمیسیون، گفت: ادامه رسیدگی به تقاضای اعمال ماده (234) آیین نامه داخلی از سوی تعدادی از نمایندگان در مورد عدم پرداخت به موقع حقوق و مطالبات فرهنگیان کشور توسط سازمان برنامه و بودجه در دستور کار کمیسیون قرار داشت که با حضور معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و نماینده مرکز پژوهش‌ها برگزار شد.

وی افزود:بر اساس آیین نامه داخلی مجلس اعضای کمیسیون اظهارات مطرح شده در این جلسه را استماع کردند تا در خصوص ارجاع این پرونده به صحن علنی و نهایتا ارجاع آن به قوه قضاییه تصمیم گیری کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: خروجی جلسه مشترک امروز این بود که سازمان برنامه و بودجه در جهت نظم بخشی به تخصیص مصوب اعتبارات ردیف‌های مورد نیاز آموزش و پرورش به موقع اقدام کند تا آموزش و پرورش و فرهنگیان گرفتار تأخیر در پرداخت‌، بدهی‌ها و مطالبات نشوند.

حاجی‌پور بیان کرد:همچنین سازمان برنامه متعهد شد در زمینه تمامی تخصیص‌های خرید خدمات، حق التدریس سال تحصیلی جاری تا پایان خردادماه اقدام کند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده