وحیدی: برای همه جاماندگان کارت ملی صادر شد-راهبرد معاصر
لاریجانی پس از ثبت نام انتخابات: افراد کاربلد و توانمند با هر سلیقه به کار گرفته می‌شوند آغاز دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد واکنش محسن رضایی به ریاست قالیباف بر مجلس دوازدهم محمدصدر:نمی‌دانم کاندیدا ‌می‌شوم یا نه/خاتمی گفت ثبت‌نام کنم وزیر کشور عراق با سرلشکر باقری دیدار کرد تاکید مخبر بر حمایت از بازار بورس و درخواست از وزیر اقتصاد علت مغایرت آرای هیئت رئیسه پس از بازشماری چه بود؟ آغاز عملیات اجرایی 200 هزار واحد مسکونی در تهران+ جزئیات مصوبات هیأت دولت برای حذف سختگیری‌های صدور مجوزهای کسب و کار سرلشکر سلامی: شهید موسوی یکی از شخصیت‌های درخشان و برجسته سپاه بود برگزاری مراسم ختم مادر سیدحسن نصرالله از سوی رهبر انقلاب قدر؛ اولین موشک بالستیک ضدکشتی ایران در اختیار انصارالله یمن واکنش زاکانی به احتمال کاندیداتوری‌ ریاست جمهوری اسماعیلی: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد

وحیدی: برای همه جاماندگان کارت ملی صادر شد

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره صدور کارت ملی برای افرادی که این کارت را ندارند، گفت: در ابتدای دولت حدود ۶ میلیون کارت ملی مانده بوده که در دولت جدید با تلاشی که صورت گرفت، صادر و به آن‌ها داده شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 07
کد خبر: ۱۸۸۱۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد وحیدی ادامه داد: اکنون در رابطه با اینکه کارت های قدیمی که نیاز است را از نو صادر کنیم و کسانی که از قبل کارت ملی داشتند و نیاز است تمدید شود، در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا اکنون هیچ فردی هست که کارت ملی نداشته باشد، بیان کرد: می‌توان گفت همه افراد کارت ملی خود را دریافت کرده اند.

وحیدی یادآورشد: اگر افرادی هستند که هنوز کارت ملی خود را دریافت نکرده اند باید به سازمان ثبت احوال مراجعه کنند اما تقریبا همه کارت ملی خود را گرفته اند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده