هلاکت ۴ اسرائیلی طی عملیات استشهادی در رام الله-راهبرد معاصر

هلاکت ۴ اسرائیلی طی عملیات استشهادی در رام الله

منابع خبری عبری و عربی گزارش دادند که در شمال رام الله تیراندازی صورت گرفته است که تا کنون، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند و سه نفر هم زخمی شده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 20
کد خبر: ۱۹۰۳۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی امروز سه‌شنبه از تیراندازی در میان صهیونیست‌های حاضر در شمال رام الله خبر داد.

پایگاه خبری «سبق-۲۴» به نقل از این فرمانده صهیونیست گزارش داد، در جریان تیراندازی که در نزدیکی شهرک اسرائیلی «عیلی» در رام الله رخ داد، سه صهیونیست زخمی شده‌اند. هنوز هویت ضارب یا ضاربان مشخص نیست.

شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی خبر داد که به دنبال این تیراندازی، تا کنون هفت اسرائیلی زخمی شده‌اند که حال شماری از آنان، به شدت وخیم گزارش شده است.

خبرگزاری شهاب به نقل از رسانه‌های عبری گزارش داد که این عملیات توسط دو نفر صورت گرفته است که یکی از آنان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، به شهادت می‌رسد، ولی عامل استشهادی دوم موفق می‌شود از محل حادثه فرار کند. ارتش صهیونیست هم ضمن تأیید فرار این مبارز فلسطینی، گفت که عملیات تعقیب وی همچنان ادامه دارد.

برخی از منابع اسرائیلی هم گفتند که صدای تیراندازی در شهرک صهیونیست‌نشین «ارئیل» شنیده شده است که احتمالا توسط مجری دوم عملیات مذکور صورت گرفته است.

لحظاتی پیش سرویس اورژانس پیش‌بیمارستانی رژیم صهیونیستی موسوم به «ستاره داوود سرخ» خبر داد که سه نفر از هفت صهیونیست زخمی، به هلاکت رسیده‌اند. شبکه قدس، اما به نقل از منابع صهیونیستی از هلاکت چهارمین صهیونیست هم خبر داده است. / فارس

تحلیل های برگزیده