واکنش نتانیاهو به عملیات استشهادی در قدس اشغالی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

واکنش نتانیاهو به عملیات استشهادی در قدس اشغالی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عملیات ضدصهیونیستی در غرب قدس اشغالی واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 24
کد خبر: ۱۸۰۹۷۹

به گزارش راهبرد معاصر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی در مراسم بزرگداشت سربازان کشته شده صهیونیست، به عملیات شهادت طلبانه عصر امروز در قدس اشغالی واکنش نشان داد و گفت: "دقایقی پیش تلاشی برای کشتن اسرائیلی‌ها صورت گرفت. قاتلان همه ما را می‌کشند... ما به بهای گزاف دولتی را تشکیل داده ایم. "

به گزارش خبرگزاری سما، نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: "کابینه ما، بواسطه قدرت ارتش و پلیس در زمانی تشکیل شد که دشمنان تلاش کردند ما را از اینجا ریشه کن کنند و هنوز هم تلاش می‌کنند، اما ما مانند هر بار جلوی آن‌ها را خواهیم گرفت".

عصر امروز، به دنبال عملیات شهادت طلبانه و ضد صهیونیستی یک شهروند فلسطینی در قدس اشغالی، هشت صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

گفته می‌شود این عملیات با خودرو صورت گرفته و راننده به دنبال زیر گرفتن صهیونیست‌ها بوده است. با این حال، صدای تیراندازی نیز در محل شنیده شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این حمله در فاصله ۲۰۰ متری محل برگزاری مراسم بزرگداشت سربازان کشته شده صهیونیست صورت گرفته است.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس در واکنش به این عملیات استشهادی گفت: «عملیات قهرمانانه واژگونی در شهر بیت المقدس در راستای پاسخگویی به جنایات اشغالگران و نقض حریم مسجدالاقصی صورت می‌گیرد. رژیم اشغالگر صهیونیستی بهای جنایات و تجاوزات خود به مسجدالاقصی را خواهد پرداخت و از امنیت و ثبات برخوردار نخواهد بود و مردم ما به انقلاب و دفاع از الاقصی ادامه خواهند داد»./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده