جزئیات چگونگی شهادت عبدالواحد ریگی-راهبرد معاصر

جزئیات چگونگی شهادت عبدالواحد ریگی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از دستگیری سه نفر و رسیدگی سریع به پرونده شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین (ع) اهل سنت خاش خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 21
کد خبر: ۱۹۰۵۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی شمس‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از دستگیری سه نفر و رسیدگی سریع به پرونده شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین (ع) اهل سنت خاش خبر داد.

 

وی با بیان اینکه به محض وقوع حادثه سریعا اقدامات پلیسی در این زمینه آغاز و پلیس وارد عمل شد، افزود: در کمتر از یک هفته، سه نفر از متهمان دستگیر و اعتراف کردند که با حیله شهید عبدالواحد ریگی را وارد ماشین کرده و در مسیر وی را با اسلحه به شهادت رسانده‌اند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: سریعا پرونده در شعبه ویژه قتل، رسیدگی در نهایت در مدت زمان کوتاه تحقیقات تکمیل شد.

 

وی بیان کرد: برای یک نفر از متهمان کیفر خواست به عنوان مباشرت در قتل عمدی و برای 2 نفر دیگر معاونت در جرم قتل عمد صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال شد.

 

شمس آبادی همچنین در رابطه با آخرین وضعیت پرونده شهادت حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان گفت: در این رابطه افرادی دستگیر شدند و کیفرخواست نیز صادر شده که بزودی محاکمه آنان آغاز می‌شود./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده